bizar he? zowaar de BX goed op de foto gezet..gigawebs wrote:Lekkere plaat die eerste BX foto!
Marc aka q01z, GTI '92, Twingo 1.5 '12, GSA 1.3, C5 2.0Break
Moderator: webmasters
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GTI '92, BX 1.6TZI '92
bizar he? zowaar de BX goed op de foto gezet..gigawebs wrote:Lekkere plaat die eerste BX foto!
helaas had mijn vader overigens gister slecht nieuws het is alleen nog niet duidelijk hoe slecht..
nadat hij mij een hele dag geholpen heeft met de garage opruimen, is hij op de terugweg met de GSA door een Freelander aangereden..
schade is nog niet goed bekeken, maar iig een achterlicht, de bumper en wat plaatwerk daaromheen..
-
- AX Master
NIET leuk.....
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
-
- Moeder Overste
Aiiii dat is zeker zwaar minder, hopelijk dat het goed opgelost gaat worden met de verzekring en dat hij dan die Ami kan kopen, ach das flauw van me,wens hem maar sterkte!
Welke dooie hoek? Ze zijn transparant (ok, wel smoked) en ze zitten niet voor de spiegel.Mastenhose wrote:Deze zijn zeker voor een 3-deurs, de randen van deze windgeleiders gaan zelfs op de rubbers van het driehoeksruitje heen...Pgoddijn wrote:Geinig, deze variant heb ik nog niet voorbij zien komen. Wel de versie voor alleen de bovenkant en de andere die 90 graden de bocht om hoekt. Bij deze versies heb je natuurlijk geen last van een dooie hoek maar weet je ook zeker dat deze niet eigenlijk voor een 5-deurs is? Of zijn die deuren daar te kort voor?
Ik weet wel dat ik wat betreft dooie hoek etc. ook wat moeite had met de windgeleiders die Bossie er nu op heeft...
-
- AX super weirdo
dat zijn andere, die lange zitten wel voor de spiegel...
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
Lees dan ook even de laatste regel van het bericht dat ik heb gequoteAlexanderB wrote:dat zijn andere, die lange zitten wel voor de spiegel...
-
- AX super weirdo
my bad, quote niet gelezen.. ik zat nog hier met mn gedachten:
q01z wrote:ik weet ook nog niet of ik het mooi vind... en ik weet wel dat het een enorme dooie hoek genereerd..
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
Ik quote niet voor nietsAlexanderB wrote:my bad, quote niet gelezen.. ik zat nog hier met mn gedachten:q01z wrote:ik weet ook nog niet of ik het mooi vind... en ik weet wel dat het een enorme dooie hoek genereerd..
Dat is zonde van de GSA hopelijk valt het mee.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
ik zal mijn vader vragen of hij voordat hij morgen hierheen komt foto's kan maken..
-
- profiel verwijderd
Ze hoeven natuurlijk niet perse voor de spiegel te zitten om een dooie hoek te genereren hè?!Bossie wrote:Welke dooie hoek? Ze zijn transparant (ok, wel smoked) en ze zitten niet voor de spiegel.Mastenhose wrote:Deze zijn zeker voor een 3-deurs, de randen van deze windgeleiders gaan zelfs op de rubbers van het driehoeksruitje heen...Pgoddijn wrote:Geinig, deze variant heb ik nog niet voorbij zien komen. Wel de versie voor alleen de bovenkant en de andere die 90 graden de bocht om hoekt. Bij deze versies heb je natuurlijk geen last van een dooie hoek maar weet je ook zeker dat deze niet eigenlijk voor een 5-deurs is? Of zijn die deuren daar te kort voor?
Ik weet wel dat ik wat betreft dooie hoek etc. ook wat moeite had met de windgeleiders die Bossie er nu op heeft...
Maar met regen, als de druppels erop blijven liggen, dan wordt 't zicht een stuk slechter... (Maar jij bent er blij mee, toch? )
@ Marc, kl*te van de GSA, hopelijk valt de schade uiteindelijk mee!
ik liep me vandaag opeens enorm te ergeren aan de slechte zwarte raamranden op de GT.. meeste lak was er al af e het zag er gewoon eigenlijk niet uit!
dus, wat doe je dan? juist.. alle ramen eruit.. alles schuren.. en dan gaat het regenen
gelukkig had ik de partytent hier nog staan..
tis niet bepaald perfect gelukt, spuitbus haperde een paar keer.. en het afplaktape vd action blijk je beter niet te kunnen gebruiken voor afplakken.. maar het ziet er in ieder geval weer een stuk beter uit
voor;
tijdens;
na;
en uiteraard mede mogelijkgemaakt door;
dus, wat doe je dan? juist.. alle ramen eruit.. alles schuren.. en dan gaat het regenen
gelukkig had ik de partytent hier nog staan..
tis niet bepaald perfect gelukt, spuitbus haperde een paar keer.. en het afplaktape vd action blijk je beter niet te kunnen gebruiken voor afplakken.. maar het ziet er in ieder geval weer een stuk beter uit
voor;
tijdens;
na;
en uiteraard mede mogelijkgemaakt door;
Nice, very very nice.
Tringgggg.....Tringgggg.....Ja, met de koppel gigant, zegt u het maar!
Mijn broer heeft een AX en ik maar zoeken naar spullen.
Mijn broer heeft een AX en ik maar zoeken naar spullen.
Ziet er zo op de foto's niet verkeerd uit hoor
das een kwestie van slim fotograverenDrake wrote:Ziet er zo op de foto's niet verkeerd uit hoor
maar dank jullie
-
- Drempelkiller
De GT ziet er weer heel netjes uit Marc.
Groetjes, Henk
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
goe bezig marc
goed bezig. wel erg k. van de gsa
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio