Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
thnx
Ik vond ze ook wel leuk, met dank aan mijn nieuwe lensje jammer dat de smart er niet bij was
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Vandaag maar eens begonnen roest rond de dorpels aan te pakken bij de Volcane, er zaten toch wat meer gaatjes in de dorpel dan ik dacht. Maar het houdt je weer lekker van de straat.
Last edited by gigawebs on TueAug16, 2011 11:40:20 PM, edited 1 time in total.
Goed bezig hoor, blijft een mooie Volcane! Skirtsetje nog gladschuren en in kleur? (Beste wat ik ooit met m'n Volcane heb gedaan, skirtset en bumpers in kleur)
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning
Pgoddijn wrote:Zet je de boel wel vast? (flauw, maar moest ff).
het staat nog losser als bij mij toen, lol
Pgoddijn wrote:Ah, fijn dat er geleerd wordt dan...
ey, ik heb hier geen invloed in gehad
Grrrrrr, probeer de achteras te verlagen. Torx boutje is los, maar ik krijg die ring er met geen mogelijkheid uit. Gepast geweld, geweld, en grof geweld boden geen oplossing tot nu toe..
Iemand tips?
Edit: *Geeft na het plaatsen van dit bericht nog 1 boze ram en het ringetje springt los....
Linksachter is gek genoeg de moeilijkste kant
Dat beamen Alexander en ik.
Maar mooi dat jij het zaakje wél los hebt gekregen (en dan vooral de torx :O )