gutentag!!
dit weekend weer een stukje opgeschoten met de ax,
de planning was eigenlijk om de kit helemaal zwart te gaan spuiten maar dit is er helaas niet van gekomen.
nadat ik de GT had laten uitlezen bij van Bemmelen bleek dat het stationair probleem veroorzaakt werd door de gasklep-potentiometer, aangezien ik nog een tweede 1.4 injectiehuis had liggen heb ik eerst de meter maar vervangen.
het was duidelijk zichtbaar dat daar een deel van de storing zat, want de koolborstel waren helemaal recht gebogen dus deze maakte geen contact met de koolbanen.
helaas kon ik niet het hele injectiehuis overzetten want van de reserve werkt het gas mechaniek niet helemaal lekker, binnenkort daar een keertje naar kijken zodat ik dan het hele huis kan overzetten.
in ieder geval loopt die met warme motor nu 1000 rpm constant, alleen met koude motor zit die toch al gauw tegen de 2000 rpm aan

, dus het probleem is nog niet helemaal opgelost.
toen ik daar maar klaar was ben ik begonnen met het behandelen van de roest bij de achterwielen, dit pakte helaas wat minder goed uit dan verwacht want toen ik de spatborden weghaalde schrok ik me te pletter
heb zoveel mogelijk roest weg gehaalt en het zo glad mogelijk gemaakt, kon alleen niet alles weg werken anders was ik voorbij de grenzen van de kit gekomen, nu zit alles achter de spatborden dus je zit er niks van

in de filler

jaaa jaaa lekker bezig

looks like a ferrari

mooi is anders, maar verloopig zal de roest wegblijven, tegen de tijd dat het weer terugkomt dan is het misschien wel een mooi idee om heel de carosserie aan te pakken, maar dat zien we dan wel weer, kan in ieder geval weer fftjes vooruit

ook nog een vers kapje voor de distributie riem gemonteerd

idee ??

ook spitfire was van de partij

hoort erbij
uiteindelijk hebben we om kwart over 4 snachts de deuren dicht gegooid, wat sliep ik snel zeg, toen ik eenmaal thuis was
komende week de kit spuiten en alles er tegen aan schroeven, moet alleen een mooi dagje prikken voor de voorbumper, deze heb ik namelijk niet dubbel in tegenstelling tot de andere delen.
de bedoeling is dat de kit er met de kampeermeeting (90% zeker dat ik ga) er helemaal onder zit
ik zal jullie in ieder geval op de hoogte houden
grtuh
ps: heb een gezocht lijstje geplaatst: sommige onderdelen heb ik vrij snel nodig, mocht één van jullie nog wat van de gevraagde onderdelen hebben liggen dan hoor ik het wel
danku!