

Moderator: webmasters
Bedankt voor het vertrouwen, Jan!Bossie wrote:Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Je zult er vast wel weer wat moois van maken, dat is jou wel toevertrouwd.
Heb jij achter ook speakers?Mastenhose wrote:de speaker rechtsvoor
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Achterspeakers zitten bij mij in de hoedenplank, 6x9's van VDO-Dayton.degene wrote:Heb jij achter ook speakers?Mastenhose wrote:de speaker rechtsvoor
Ik zeg 'ook', maar ik heb ze zelf niet en ben langzaamaan bezig met de voorbereidingen daarvoor. En dan niet in de hoedeplank, maar in de achterdeuren.
Plezier gaat wel goedkomen, er zit nog zát werk aan, maargoed, dat hoort er een beetje bij! Hopelijk komen er weinig bijzonderheden bij de APK aan het licht...Johannus wrote:Hey Marco,
Door de vakantie helemaal gemist dat jij weer een AX gekocht hebt! Nice!
Mooi exemplaar man! Goed bezig.
Veel plezier ermee.
Ik ga m'n best doen om er wat moois van te maken. De ideeën zijn er in ieder geval, nu de uitvoering nog!grietje wrote:haha, het bloed stroomt inderdaad waar het niet gaan kan. gefeliciteerd en maak er wat van!
Dat ie z'n plekken heeft, was bij aanschaf al duidelijk. Mag voor de prijs die ik heb betaald eigenlijk niets verwachten...MNM(tm) wrote:Jij nozem! Gaat ´ie stiekum tóch weer aan de AX en dan heeft ´ie ook nog eens een TZX te pakken!
Hopelijk gaat de keuring geen ernstige zaken aan ´t licht brengen. Wees er wel van bewust dat wit een nogal zwakke lak is en gemakkelijk aanleiding geeft tot de vorming van roestplekjes. De boel goed afspeuren naar beschadigingen van de lak en ook de binnenkant van de deuren en carrosserie (o.a. de tunnels achter de achterlicht units) goed inspecteren!
Waarmee zijn de stoelen eigenlijk te vergelijken?