Roy Aka Losroyos - Citroen ZX 1.6 Image
Moderator: webmasters
Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.1 First Nwe APK !! & Vw Polo 1.
Thnx, Oplet feitje zijn de remcilinders die roesten.. dus moeten nog snel een keer vervangen.
Meteen net de GT bumper er onder, zwarte grill en booskijker motorkap erop.. Hij is afgrijselijk. met die zwarte van de remvoering stale velgen.Dus we gaan deze week nog wat uurtjes spelen
Volgende meeting met een AX
Meteen net de GT bumper er onder, zwarte grill en booskijker motorkap erop.. Hij is afgrijselijk. met die zwarte van de remvoering stale velgen.Dus we gaan deze week nog wat uurtjes spelen
Volgende meeting met een AX
Natuurlijk is hij afgrijselijk met booskijkers, ik zei het toch!
Maar in ieder geval gefeliciteerd met je verse APK!
Maar in ieder geval gefeliciteerd met je verse APK!
Gefeliciteerd Roy! Netjes en ben heel erg benieuwd wat je ervan gaat maken !
Ik heb volgende week een dakrek+dragers over...
Ik heb volgende week een dakrek+dragers over...
AX 11TRE 1988
Thnx alle nog
Sinds de apk erop zit is het best vlot gegaan.
Wat er allemaal al gebeurt is:
GT Bumper, Zwarte booskijker motorkap, zwarte grill, Voor de Cituning velgen en het intrieur hebben we er al in op of aan zitten.
Even 1 fototje gemaakt.
Zo gouw de voorkant omlaag is zal het al een stuk mooier zijn. Bakkie rijdt echt zo lekker, En wat is dat GT Intrieur toch masterlijk lekker Ben echt blij met het wagentje al is het maar een 1.1 Het rijdt leuker dan de Polo.
Meer info volgt snel.
Sinds de apk erop zit is het best vlot gegaan.
Wat er allemaal al gebeurt is:
GT Bumper, Zwarte booskijker motorkap, zwarte grill, Voor de Cituning velgen en het intrieur hebben we er al in op of aan zitten.
Even 1 fototje gemaakt.
Zo gouw de voorkant omlaag is zal het al een stuk mooier zijn. Bakkie rijdt echt zo lekker, En wat is dat GT Intrieur toch masterlijk lekker Ben echt blij met het wagentje al is het maar een 1.1 Het rijdt leuker dan de Polo.
Meer info volgt snel.
goed bezig!! en gefeliciteerd met de apk:D
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Het ziet er behoorlijk fout uit Roy, dus dat is goed!
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Haha idd, ik zou me kapot schamen2Black wrote:Het ziet er behoorlijk fout uit Roy, dus dat is goed!
Lekker bezig Frankenstein
-
- profiel verwijderd
Als het resultaat van de AX is zoals je het had willen hebben, had je net zo goed een Ford Fiësta kunnen kopen....
Maareh, leuke vorderingen! Stukkie omlaag kan geen kwaad!
Maareh, leuke vorderingen! Stukkie omlaag kan geen kwaad!
Laat het maar aan mij over het komt wel goed. Aangezien hij niet moet rijden, maar af en toe is een keer van zijn plek mag, Kan ik lekker rustig aan de dingen doen. Dus ga me dan ook niet haasten.
Op het programma vandaag staat:
Achter velgjes en Wassen/poetsen
Moet volgende maand even setje veerspanners zodat ik de voorvering kan vervangen door de verlagings veren
Moet volgende maand even setje veerspanners zodat ik de voorvering kan vervangen door de verlagings veren
-
- AX Master Spammer
Ziet er goed fout uit ja
Moest vandaag trouwens nog aan je denken!
Mocht je ooit geld tekort hebben om de AX te pimpen, kun je altijd zo'n business opstarten:
Moest vandaag trouwens nog aan je denken!
Mocht je ooit geld tekort hebben om de AX te pimpen, kun je altijd zo'n business opstarten:
Kun je ze niet ergens even lenen, of desnoods even de poten eronder uit halen en naar een garage fietsen ermee? Scheelt je weer 40euro voor een set spannersLosroyos wrote:Laat het maar aan mij over het komt wel goed. Aangezien hij niet moet rijden, maar af en toe is een keer van zijn plek mag, Kan ik lekker rustig aan de dingen doen. Dus ga me dan ook niet haasten.
AX 11TRE 1988
nog gefeliciteerd met de APK, enneh... kan er dan ook een skirtset bij die voorkant? Dit kan echt niet
Thnx, en geen skirtset, Hele slechte ervaringen mee 3x een ax met roest onder de skirts ofzo
Maar 't zou wel een stuk beter staan..!
Ja dat miss wel. Maar ik wil alle roest die voorkomen kan worden dit keer lekker voor komen. Skirtset bij dit rood staat ook niet mooi, of je moet een rooie skirtset hebben. Maar daar past de voorbumper weer niet bij. Dus we houden hem zonder skirts.
skirts veroorzaken ook geen roest.. ze verbloemen het alleen.