Johannus (AX GTI - DS3 e-HDI92)
Moderator: webmasters
-
- AX Master Spammer
- Posts: 2000
- Joined: SunJun07, 2009 5:24:50 PM
- Location: Eindhoven
- Contact:
Re: Johan aka Johannus (AX 11 FIRST INJECTION U9 '91)
Mooi
Je had wel lekker weer voor een vrije dag, stuk beter dan gisteren!
Maareh, ontruimen voor een pak melk: LOL
Je had wel lekker weer voor een vrije dag, stuk beter dan gisteren!
Maareh, ontruimen voor een pak melk: LOL
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
Re: Johan aka Johannus (AX 11 FIRST INJECTION U9 '91)
Dat zegt de Telegraaf, er is helemaal niet ontruimd hoorde ik vandaag. Alleen de plek waar het pak melk weggegooid was is vrij van klanten en personeel gemaakt...Johannus wrote:Mooi
Je had wel lekker weer voor een vrije dag, stuk beter dan gisteren!
Maareh, ontruimen voor een pak melk: LOL
-
- AX Master Spammer
- Posts: 2000
- Joined: SunJun07, 2009 5:24:50 PM
- Location: Eindhoven
- Contact:
Re: Johan aka Johannus (AX 11 FIRST INJECTION U9 '91)
Hmmm... In Eindhoven gaat inmiddels het gerucht dat jullie ontruimd zijn...
Geloof dat het in Eindhoven niet echt indruk gemaakt heeft op de klanten, vandaag was het echt stervensdruk...
Op het personeel echter: vanaf nu heb ik ten alle tijden mijn AX-sleutels in mijn broekzak ipv in mijn kluisje
Geloof dat het in Eindhoven niet echt indruk gemaakt heeft op de klanten, vandaag was het echt stervensdruk...
Op het personeel echter: vanaf nu heb ik ten alle tijden mijn AX-sleutels in mijn broekzak ipv in mijn kluisje
-
- AX super weirdo
- Posts: 4586
- Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
- Contact:
Re:
Waarom zet jij de Zweetse gehaktballetjes (kötbullar) in elkaar ?Rio97 wrote: Mooi bruggetje naar de AX want daardoor heb ik een mooie set om de kötbullar in elkaar te kunnen zetten!
Je AX ziet er weer goed uit Johan.
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
-
- AX Master Spammer
- Posts: 2000
- Joined: SunJun07, 2009 5:24:50 PM
- Location: Eindhoven
- Contact:
Re: Johan aka Johannus (AX 11 FIRST INJECTION U9 '91)
Ja, dat vroeg ik me dus ook al af, en vooral ook 'hoe'?!
-
- AX super weirdo
- Posts: 4781
- Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
- Location: Delft
Re: Johan aka Johannus (AX 11 FIRST INJECTION U9 '91)
'n koekenpan en wat böter dr bij, ff op het vüür zetten, lëkker!
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
Re: Johan aka Johannus (AX 11 FIRST INJECTION U9 '91)
Skänka of Kåvælkád køekeþån?
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
Re: Johan aka Johannus (AX 11 FIRST INJECTION U9 '91)
De Skänka is een lekkere cheapass pan, als je kötbullar dan aanbranden gooi je 'm weg en pak je een nieuwe. Trouwens, die pan maak je niet eens schoon, die gooi je sowieso weg na gebruik... Net als van die weggooiBBQ's eigenlijk...degene wrote:Skänka of Kåvælkád køekeþån?
-
- AX Master Spammer
- Posts: 2000
- Joined: SunJun07, 2009 5:24:50 PM
- Location: Eindhoven
- Contact:
Re: Johan aka Johannus (AX 11 FIRST INJECTION U9 '91)
genoeg zweeds geløld
Weer een beetje AX gerlateerde zaken...
Door gekraak/geknars als ik wat harder van een drempel/verhoging af rijd, heb ik besloten achter de stoprubbers te vergangen, deze waren helemaal aan het einde van hun leven...
Nieuwe:
Plaats waar de oude hoorde te zitten:
Een halve oude en een nieuwe:
Restanten van de oude ook verwijderd:
En na veel moeite en pielen de nieuwe op zijn plaats:
Helaas geen verbetering, nog steeds gekraak/geknars Dus het volgende project zal dan toch de schokdempers zelf vervangen worden...
Weer een beetje AX gerlateerde zaken...
Door gekraak/geknars als ik wat harder van een drempel/verhoging af rijd, heb ik besloten achter de stoprubbers te vergangen, deze waren helemaal aan het einde van hun leven...
Nieuwe:
Plaats waar de oude hoorde te zitten:
Een halve oude en een nieuwe:
Restanten van de oude ook verwijderd:
En na veel moeite en pielen de nieuwe op zijn plaats:
Helaas geen verbetering, nog steeds gekraak/geknars Dus het volgende project zal dan toch de schokdempers zelf vervangen worden...
Re: Johan aka Johannus (AX 11 FIRST INJECTION U9 '91)
En anders misschien die achteras rubbers? (tussen de achteras-bevestigingsbouten en de carrosserie)
-
- AX Master Spammer
- Posts: 2000
- Joined: SunJun07, 2009 5:24:50 PM
- Location: Eindhoven
- Contact:
Re: Johan aka Johannus (AX 11 FIRST INJECTION U9 '91)
Misschien dat ik die dan inderdaad ook gelijk vervang als ik toch bezig ben... eerst maar eens ff tentamens en studie afronden en dan een plan opstellen om de ax in orde te maken voor de zomerdegene wrote:En anders misschien die achteras rubbers? (tussen de achteras-bevestigingsbouten en de carrosserie)
-
- AX Master Spammer
- Posts: 2000
- Joined: SunJun07, 2009 5:24:50 PM
- Location: Eindhoven
- Contact:
Re: Johan aka Johannus (AX 11 FIRST INJECTION U9 '91)
Hier nog even een reden waarom de URE stickers voorlopig echt op de AX mogen blijven. Vandaag zijn de eerste meters gemaakt met de URE06, waarmee we in de zomer in Engeland, Oostenrijk, Duitsland en Zweden een eer te verdedigen hebben
Zelf zal ik met de AX mee gaan naar de race op Hockenheim, wordt een spannend seizoen.
Laatste afstelling/aanpassign spy-foto:
Auto presentatie:
Roll-out, de eerste meters van de URE06:
Zelf zal ik met de AX mee gaan naar de race op Hockenheim, wordt een spannend seizoen.
Laatste afstelling/aanpassign spy-foto:
Auto presentatie:
Roll-out, de eerste meters van de URE06:
Re: Johan aka Johannus (AX 11 FIRST INJECTION U9 '91)
Ziet er leuk uit, ik wil ook zon pakeer terrein haha.
Al weer bezig aan het vervolg?
Al weer bezig aan het vervolg?
Re: Johan aka Johannus (AX 11 FIRST INJECTION U9 '91)
de nieuwe ziet er iets anders uit ,wat zijn de nieuwigheden op de nieuwe?
-
- AX Master Spammer
- Posts: 2000
- Joined: SunJun07, 2009 5:24:50 PM
- Location: Eindhoven
- Contact:
Re: Johan aka Johannus (AX 11 FIRST INJECTION U9 '91)
Nieuwe heeft andere elektromotoren met meer POWERRRRR
Hij is ongeveer 40 kg lichter, van 270kg naar 230kg Hij heeft namelijk geen sidepods meer, een korter achterframe en een lichtere monocoque.
En we hebben eigen banden speciaal in samenwerking met vredestijn ontwikkeld voor onze auto. Dus ook meer grip om het vermogen naar de weg te brengen
Aangezien we vorig jaar een van de 3 evenementen hebben gewonnen gaan we komende zomer voor 3 overwinningen!
Al zit de concurentie natuurlijk ook niet stil helaas...
@Roy, volgende auto beginnen we me na de races, focus van het hele team ligt nu op afstellen en testen en dan winnen als het goed is
Hij is ongeveer 40 kg lichter, van 270kg naar 230kg Hij heeft namelijk geen sidepods meer, een korter achterframe en een lichtere monocoque.
En we hebben eigen banden speciaal in samenwerking met vredestijn ontwikkeld voor onze auto. Dus ook meer grip om het vermogen naar de weg te brengen
Aangezien we vorig jaar een van de 3 evenementen hebben gewonnen gaan we komende zomer voor 3 overwinningen!
Al zit de concurentie natuurlijk ook niet stil helaas...
@Roy, volgende auto beginnen we me na de races, focus van het hele team ligt nu op afstellen en testen en dan winnen als het goed is
Re: Johan aka Johannus (AX 11 FIRST INJECTION U9 '91)
een mooie evo dus
zijn er specificaties bekend , of kijkt de concurentie mee?
vind het iig wel een mega gaaf project.
zijn er specificaties bekend , of kijkt de concurentie mee?
vind het iig wel een mega gaaf project.
-
- AX Master Spammer
- Posts: 2000
- Joined: SunJun07, 2009 5:24:50 PM
- Location: Eindhoven
- Contact:
Re: Johan aka Johannus (AX 11 FIRST INJECTION U9 '91)
Specificaties zijn er wel, concurentie is geen enkel probleem: het is een hele open en leerzame competitie. Wij ontwerpen onze auto helemaal zelf vanaf september zodat ie in mei af is, de concurerende teams doen dat ook, dus als ze nu iets van ons zien dat ze heel gaaf vinden, kunnen ze dat toch pas op z'n vroegst volgend jaar implementeren. Ook bij de races kun je zo bij alle teams langs, praatje maken over de auto en over technische oplossingen en iedereen is altijd bereid dingen uit te leggen aan andere teams, super gezellige sfeer altijd
Specificaties:
Carbon-fiber monocoque, zelf ontworpen, zelf geproduceerd
Stalen buizen frame achter voor de motoren en batterijpakket
Batterijpakket zelf gemaakt op basis van bestaande lithium-ion cellen
2 keer Agni elektromotor 119R 30kW piekvermogen, beide achterwielen onafhankelijk van elkaar aangedreven, dmv elektronisch differentieel.
Totaal gewicht: 230kg
0-100 in +/- 3,5 sec
Zelf ontwikkelde vredestijn banden.
Project is ook echt super om aan mee te werken
Specificaties:
Carbon-fiber monocoque, zelf ontworpen, zelf geproduceerd
Stalen buizen frame achter voor de motoren en batterijpakket
Batterijpakket zelf gemaakt op basis van bestaande lithium-ion cellen
2 keer Agni elektromotor 119R 30kW piekvermogen, beide achterwielen onafhankelijk van elkaar aangedreven, dmv elektronisch differentieel.
Totaal gewicht: 230kg
0-100 in +/- 3,5 sec
Zelf ontwikkelde vredestijn banden.
Project is ook echt super om aan mee te werken
Re: Johan aka Johannus (AX 11 FIRST INJECTION U9 '91)
Maar wat zou de top van het beestje ongv zijn? daar ben ik dan wel weer benieuwd naar
-
- AX super weirdo
- Posts: 4781
- Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
- Location: Delft
Re: Johan aka Johannus (AX 11 FIRST INJECTION U9 '91)
top van zo'n ding is amper belangrijk, het is bedoelt voor bochtenwerk, waar je veel meer hebt aan acceleratie..
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter