citrofenwick wrote:Waaaauw supermooi!
Ik ben benieuwd naar de velgen die er op komen. (nu begin ik het jammer te vinden dat ie niet een beetje verlaagd is )
vtspower wrote:
jb wrote:wat een pracht exemplaar
als hij gekeurd is kom ik er eens mee langs. zal dan ook je ruitenwisser motor eens mee nemen.
Weet iets te zeggen. Dan zou ik ook wel eens afkomen aangezien het voor mij niet zo ver is.
Wat fototjes nemen van onze bolides zou ook wel leuk zijn dan.
tja verlagen kan nog altijd maar ik ben nie zo aan verlaagde autos en de problemen nadien overal tegenaan schuren enz...
wil ook wel eens langskomen in staden zou graag de rally bolide eens zien
Je moet maar eens iets laten weten. Dan probeer ik m'n Bordeaux GTI daar ook te zetten.
Als je hem een cm of 3 verlaagt icm goeie dempers heb je trouwens nog niet veel problemen met verlagen. Veel hangt af van je rijstijl. Die van mij is altijd 4-5 cm verlaagd geweest en dat vond ik net iets te laag.
ps, geen idee of je naar Ieper gaat keuren, maar daar kennen ze GTI's wel al een beetje en de kans bestaat wel dat ze zien dat het trommels moeten zijn. Die van mij hebben ze daar hélemaal gecontroleerd toen ik hem importeerde.
citrofenwick wrote:Waaaauw supermooi!
Ik ben benieuwd naar de velgen die er op komen. (nu begin ik het jammer te vinden dat ie niet een beetje verlaagd is )
vtspower wrote:
jb wrote:wat een pracht exemplaar
als hij gekeurd is kom ik er eens mee langs. zal dan ook je ruitenwisser motor eens mee nemen.
Weet iets te zeggen. Dan zou ik ook wel eens afkomen aangezien het voor mij niet zo ver is.
Wat fototjes nemen van onze bolides zou ook wel leuk zijn dan.
tja verlagen kan nog altijd maar ik ben nie zo aan verlaagde autos en de problemen nadien overal tegenaan schuren enz...
wil ook wel eens langskomen in staden zou graag de rally bolide eens zien
Je moet maar eens iets laten weten. Dan probeer ik m'n Bordeaux GTI daar ook te zetten.
Als je hem een cm of 3 verlaagt icm goeie dempers heb je trouwens nog niet veel problemen met verlagen. Veel hangt af van je rijstijl. Die van mij is altijd 4-5 cm verlaagd geweest en dat vond ik net iets te laag.
ps, geen idee of je naar Ieper gaat keuren, maar daar kennen ze GTI's wel al een beetje en de kans bestaat wel dat ze zien dat het trommels moeten zijn. Die van mij hebben ze daar hélemaal gecontroleerd toen ik hem importeerde.
een maat heeft ook problemen gehad in ieper met zijn lancia delta integrale de stuurnaaf en sportstuur hebben ze afgekeurd terwijl dit origineel was hij heeft het moeten bewijzen met onderdeelnummers en tekeningen van lancia zelf. en voriger jaar werd hij nochtans gekeurd zonder moeite in diksmuide. Ik ga de ax in diksmuide laten keuren dichter voor mij en ik drink regelmatig een pint met de keurmeester van diksmuide dus zal wel geen probleem worden
Mastenhose wrote:Fantastisch resultaat! Ben ook benieuwd naar de velgen die eronder gaan komen!
Succes met de keuring!
lang getwijfeld tussen deze sparco pista of oz superturismo GT zilver
sparco:
oz:
toch maar gekozen voor de oz
en wegens tijdelijk niet meer verkrijgbaar de banden die ik wou michelin pilot exalto. nu maar goodyear eagle f1 besteld 195/45r15
als ik 1 tip geven mag.. achter niet verlagen ICM die bandenmaat.. liep bij mij aan alle kanten aan, tegen spatbord en chassis tegelijk enzo, niet leuk. (iig met lichte belading en/of passagiers, leeg met alleen bestuurder geen probleem nog..)
Als ik jeroen een tip mag geven. Een ax raakt met 15" niet gekeurd voor de ophangingstest achteraan. Ik moet ook telkens 13" monteren. (sorry j0achim haha )