Wat is bij jullie het gemiddelde verbruik?
Moderator: webmasters
Re: Wat is bij jullie het gemiddelde verbruik?
Net voordat ik op vakantie ging naar de ardennen een nieuwe tellerbak (Saxo) gemonteerd met werkende dagteller zodat ik eens kon kijken wat het verbruik nu van de 16v was.
Van NL>BE 120/130 km/h op de snelweg inc gigantische file bij maastricht (iets met vakantie enz) rondgereden in de ardennen (heuvels e.d, af en toe doortrekken)
1 op 15.
Terugweg inc gigantische file bij.... maastricht (iets met mensen die weer naar huis willen)
1 op 16.
m.a.w met normaal snelweg rijden kan het ding makkelijk 1 op 17/18 halen.Ding is echt bizar zuinig, ik heb de eerste keer tanken 3x zitten narekenen of het wel klopte e.d (geen tellerafwijking e.d afstand nagecontroleerd enz).
Ofwel 140 pk met het verbruik van een 1.1 , sterker nog nu ik erover nadenk halen sommige 1.1tjes dat al amper.
Van NL>BE 120/130 km/h op de snelweg inc gigantische file bij maastricht (iets met vakantie enz) rondgereden in de ardennen (heuvels e.d, af en toe doortrekken)
1 op 15.
Terugweg inc gigantische file bij.... maastricht (iets met mensen die weer naar huis willen)
1 op 16.
m.a.w met normaal snelweg rijden kan het ding makkelijk 1 op 17/18 halen.Ding is echt bizar zuinig, ik heb de eerste keer tanken 3x zitten narekenen of het wel klopte e.d (geen tellerafwijking e.d afstand nagecontroleerd enz).
Ofwel 140 pk met het verbruik van een 1.1 , sterker nog nu ik erover nadenk halen sommige 1.1tjes dat al amper.
Zuiniger bij veel snelweg is wel logisch.
Ik blijf bij wisselende ritjes 1 op 15,5 halen met de 1.1i.
Ik blijf bij wisselende ritjes 1 op 15,5 halen met de 1.1i.
Hou er rekening mee dat het om een 1.6 16v met 140pk gaat
-
- profiel verwijderd
Ik heb de keurige score neergezet van 1 op 8, alleen stadsritten!
Van het weekend erg rustig gereden voor mijn doen, 100km/u op de snelweg (zodat de Kever mij onderweg niet kwijt ging raken), dus nu zal ik voor de verandering best eens de 500km op een tank gaan halen! JIPPIE!!!
Van het weekend erg rustig gereden voor mijn doen, 100km/u op de snelweg (zodat de Kever mij onderweg niet kwijt ging raken), dus nu zal ik voor de verandering best eens de 500km op een tank gaan halen! JIPPIE!!!
hoe krijg jij dat klaar, 1 op 8?
-
- profiel verwijderd
Kost me totaal geen moeite hoor, dat is zelfs nog met zeer beheerst rijgedrag!leonax wrote:hoe krijg jij dat klaar, 1 op 8?
met een 2.8 liter 6 cyl lijn motor nette score
-
- profiel verwijderd
Had ik dat erbij moeten zetten?!Losroyos wrote:met een 2.8 liter 6 cyl lijn motor nette score
Of de Banner uit je onderschrift halen, Auto's zijn niet meer van jou
-
- profiel verwijderd
Jouw GTI staat er toch ook nog in? We gaan Roy!Losroyos wrote:Of de Banner uit je onderschrift halen, Auto's zijn niet meer van jou
Heidi heeft met het GT injection blok (KDZ, 75PK) dit weekend 1:15.5 gehaald. Heel tevreden mee
BX met Caravan: vanavond de schade eens bekijken maar die gaat dik onder de 1:10 zitten.
BX met Caravan: vanavond de schade eens bekijken maar die gaat dik onder de 1:10 zitten.
ik heb een bx14 in de zomer aan de 1 op 14,7 gehad vorig jaar*(bx14TEinj)
dat waren wel grote ritten op de snelweg
maar goe het is hier AX wat de klok slaat
dat waren wel grote ritten op de snelweg
maar goe het is hier AX wat de klok slaat
Tijdens Le Citron Pressé een verbruik weten te realiseren van tussen de 1:12,4 en 1:12,7.
En weer 1 op 16 met flink scheuren , ik heb er maar even Ron 102 ingemikt a 1.619 de liter (lang leve de Aral).
-
- Drempelkiller
Beetje een late reactie
Op Malmedy (14 mei j.l.) heb ik het geweldig zuinige verbruik van 1 op 4,8 gerealiseerd, de rit naar huis heeft Michel bijna 1 op 19 gehaald.
En dat alles met mijn GT carb.
Groetjes, Henk
Op Malmedy (14 mei j.l.) heb ik het geweldig zuinige verbruik van 1 op 4,8 gerealiseerd, de rit naar huis heeft Michel bijna 1 op 19 gehaald.
En dat alles met mijn GT carb.
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
Weekendje weg met de Caravan + BX: 1 op 7.4
Weer 1 op 15,5.
Literprijs 1,579.
Literprijs 1,579.
heb ongeveer 1:10.5 gereden als ik uitga hoeveel er normaal in de tank gaat als het lampje brand
Best netjes denk ik, voor hoe ik gereden heb met de huidige tank.
Best netjes denk ik, voor hoe ik gereden heb met de huidige tank.
AX 11TRE 1988
2CV: 1 op 15,6
106GTI: 1 op 14,5
106GTI: 1 op 14,5
-
- profiel verwijderd
328i: 1 op 9,8!!! YEAH!!!
M'n beste score óóit met deze auto! Denk dat met voornamelijk snelweg de 1 op 12/13 gehaald moet kunnen worden...
M'n beste score óóit met deze auto! Denk dat met voornamelijk snelweg de 1 op 12/13 gehaald moet kunnen worden...