Mastenhose wrote:Het wordt weer mooi weer, ineens willen alle agenten in het gras liggend van het zonnetje genieten naast een flitsvoertuig...
Bij -10 graden heb ik er geen gezien hoor...
Lijkt het inderdaad op, keek toevallig op flitsservice vandaag en er kwam echt een flinke lijst.
Let meestal wel goed op, en soms heb je aardige medeweggebruikers die seinen . Doe ik zelf wel als ik een flitser ben tegen gekomen iig.
rechtsaf slaan waar "verplichte rijrichting rechtdoor" ofzo geld is natuurlijk wat anders dan volop door een eenrichtingsstraat knallen.. dat zal t wel zijn geweest.
AlexanderB wrote:rechtsaf slaan waar "verplichte rijrichting rechtdoor" ofzo geld is natuurlijk wat anders dan volop door een eenrichtingsstraat knallen.. dat zal t wel zijn geweest.
Daarom knal ik altijd achteruit door éénrichtingsstraten.....
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning
AlexanderB wrote:rechtsaf slaan waar "verplichte rijrichting rechtdoor" ofzo geld is natuurlijk wat anders dan volop door een eenrichtingsstraat knallen.. dat zal t wel zijn geweest.
Tja, vooraf flitsservice checken helpt. Maar ik teken hiervoor! En verder staan ze vaak op dezelfde/voorspelbare plaatsen.
Maar ik vind wel dat de boetes best veel zijn gestegen in die 3 jaar... € 25 voor 4 kilometer (na correctie, dat dan wel).
Ja, heb ook weer fanmail. Op de N65 heb ik toch wel een criminele snelheid van 76 km/h i.p.v. 70 km/h gereden. Of ik ff € 38 over wil maken. Wat zijn het toch stakkers zeg!!!
Fanmail van de Federale Politie Limburg, OF ik de Eigenaar ben van en wie(of ik) de bestuurder was van die wagen op bepaalde datum en X weg.
140 zonder correctie op een 120 weg de N74 (jaja de weg van valkenswaard naar zolder!)
met correctie van 6% 131,6 wat 131 km uur is. resultaat 11 km wat volgens mij 55 euro wordt, en bij niets invullen voor het hekje komen.
Ik doe ook weer mee,
A16 bij Dordrecht.. 6 km te hard
Ga boeven vangen ofzo, kansloze amateurfotografen/taludrukkers zijn het.
En ik ben voorstander van het feit dat ze voor die 6 euro administratiekosten gewoon de foto bijvoegen.