Je kan deze gast eens een mailtje sturen inzake de wielkast skirts ... =)
klik
ik (JJ) en m'n Citroen (AX)
Moderator: webmasters
Re: ik (JJ) en m'n Citroen (AX)
hoi Degene, bedankt voor de tip, maar het heeft voor mij nog geen prioriteit. ik laat het voorlopig zo, al ga ik miss binnenkort wel even hier bij mij in de buurt bij een grote autosloperij kijken, want een dakspoiler zal ook wel leuk staan. een witte dan in mijn geval mits ik er eentje zie
>>>>>>>>scheuren op m'n ZX10 en lekker genieten in m'n AXje<<<<<<<<<<
haha mooi man lijkt wel een beetje op mijn ax die nu jammergenoeg al een tijdje in de schuur staat.
Uploaded with ImageShack.us
Dan woon je in Nieuw-Buinen, of niet? Heb die Volcane daar is gespot, destijds met een beetje schade. Denk dat ik die foto nog wel kan vinden ergens.Leont wrote:haha mooi man lijkt wel een beetje op mijn AX die nu jammergenoeg al een tijdje in de schuur staat.
nee heb hem destijds voor weinig in nieuw buinen gekocht. hij staat nu alleen stil met een lekke koppaking.
hey Leont. wow, das ook mooi, die kleurencombinatie. jammer dat ie in de schuur staat. hopelijk is ie weer gauw op de weg te bewonderen. dus ik ben niet de eerste en de enige AX Viper van de club
helaas heb ik weinig tijd. m'n moeder ligt momenteel in het ziekenhuis, maar gaat naar omstandigheden goed, al heeft ze wel longembolie in het ziekenhuis opgelopen. lekker, ze moest effe voor een kleine ingreep.
helaas heb ik weinig tijd. m'n moeder ligt momenteel in het ziekenhuis, maar gaat naar omstandigheden goed, al heeft ze wel longembolie in het ziekenhuis opgelopen. lekker, ze moest effe voor een kleine ingreep.
>>>>>>>>scheuren op m'n ZX10 en lekker genieten in m'n AXje<<<<<<<<<<