
mooi dashboard !
Moderator: webmasters
goed man rob ! zal je niet zo trillen als je achter het stuur zit ?
mooi dashboard !
Ah ruilen? Ziet er goed uit, is zeker een 92-model? Je hebt t nieuwe dashboard zie ik Mooi zo
Rob GT wrote:
Maarreh, ruilen he... denk da't je voor zo'n focus wel een paar GTI's kunt kopen!
mvdm wrote: Zie http://www.Citro?n-AX.net/photo_6.html
master-arnie wrote:mvdm wrote: Zie http://www.Citro?n-AX.net/photo_6.html
Damn dat blok blijft het mooist van de hele auto. Kan er niks aan doen, maar hou van zulke motorblokken. Uiterlijk boeit me niet zo verschrikkelijk veel....
Maar goed. Rob gewoon een mooi buisje maken naar het filter toe zodat hij toch genoeg koude lucht krijgt.
ff tussendoor. Kan iemand mij vertellen wrom eigenlijk koude lucht? Het heeft een kleiner volume als warme lucht en dus minder gunstig! Toch? De luchtvochtigheid in warme lucht is ook lager.
Joost wrote:master-arnie wrote:mvdm wrote: Zie http://www.Citro?n-AX.net/photo_6.html
Damn dat blok blijft het mooist van de hele auto. Kan er niks aan doen, maar hou van zulke motorblokken. Uiterlijk boeit me niet zo verschrikkelijk veel....
Maar goed. Rob gewoon een mooi buisje maken naar het filter toe zodat hij toch genoeg koude lucht krijgt.
ff tussendoor. Kan iemand mij vertellen wrom eigenlijk koude lucht? Het heeft een kleiner volume als warme lucht en dus minder gunstig! Toch? De luchtvochtigheid in warme lucht is ook lager.
je zegt het bijna goed
koude lucht is kleiner, dus pomp je voor de ontsteking veel koude lucht erin, zet het met de ontsteking harder uit