als ie in t systeem staat, dan gaat ie uit elkaar ook in NL (en in alle andere landen zover ik weet ook namelijk)

Moderator: webmasters
Nee, ik denk niet dat het die is. Volgens mij is die andere optisch wel nog beter. Maargoed, qua carosseriestaat kon ik het een pak slechter treffen. Ik heb wel al wat krasjes ontdekt, maar ach de auto heeft zijn leeftijd natuurlijk.q01z wrote:gefeliciteerd Fenwick!
verstandig dat je het hebt doorgezetis het degene die we dachten? volgens mij niet he?
Haha, die heb ik nog niet gehoorddegene wrote:Sow! Dat is me de tip van de dag wel even! Dat er een gti'tje op de sloophamer wacht.
Die schuur daar wordt gewoon het nieuwe Conservatoire Belgique
dankje! Maar deze ga ik niet gebruiken als daily denk ik. Eerder om af en toe eens mee te rijden en in die staat te houden. Ook zeker geen circuit etc.Happytree wrote:Gaaf! kan me goed voorstellen dat je echt gelukkig word van straks weer een echte AX GTI als daily
Verder ziet het project er weer om te smullen uit!
Je bent altijd welkomraoel wrote:Mooie vondst inderdaad! Conservatoire: toch maar eens een kampeerweekend plannen?
Ja, dat kan je wel zeggen hoor. Ik wilde altijd al erg graag terug een GOEIE Bordeaux GTI vinden. Ik zeg altijd dat ik later ooit nog 1 ax wil hebben, en dat moet zo eentje zijn. En nu heb ik dieRio97 wrote:Gaaf man. Gefeliciteerd.
Wat ik zo hier en daar wel 's las had ik wel het vermoeden dat een origineel Belgische GTI wel op het verlanglijstje stond.
Mag je nu zo een kenteken aanvragen en er mee gaan rijden?
In Nederland was dat voor slooppremie auto's absoluut niet de bedoeling.
Ik weet eigenlijk niet exact hoe dat hier zit in België. Hij is via een Nissan-garage ingeleverd, dus ik neem gewoon aan dat Nissan België (of wie de invoerder is van Belgische Nissan's) dan zorgt dat die auto gesloopt wordt? Ik weet enkel dat die garage het bedrijf dat de afhaling (+sloop?) ging doen op de hoogte gebracht moest worden via een fax...AlexanderB wrote:blijkbaar was de auto nog niet ingevoerd in het systeem van de slooppremie, iig, dat is wat ik lees?
als ie in t systeem staat, dan gaat ie uit elkaar ook in NL (en in alle andere landen zover ik weet ook namelijk)
Hehe. Er zitten ook een werkend alarm op met afstandsbediening en een startonderbreker, dus dat maakt het boefjes al een stuk lastiger natuurlijk. Eerst was ik er niet zo'n fan van, maar eigenlijk is het wel een leuke extra veiligheid.Losroyos wrote:Je bent niet de enige die zijn ogen der niet kan afhouwe, Als ik jou was zou ik er ook in gaan slapen gewoon voor de zekerheid, Dalijk jatten ze hemhahaha
Geen idee of daar slotmoeren voor bestaan. Ik vermoed van wel!Pgoddijn wrote:Zo'n setje tapeindes voor wielmoeren wil ik eigenlijk ook al een tijdje. Maakt het monteren überhaupt makkelijker, alleen een slotbout wordt dan lastiger (Ivar bijvoorbeeld
). Heb je daar ook slotmoeren voor?
Voor de rest ziet het er weer lekker uit hoor, ik blijf weer dingen zien om jaloers van te worden!