Vond het erg leuk, bovendien waren de aarbeien erg lekker.
Dat van die veerpoten had ik je nog willen zeggen. Eind van de middag werd het allemaal wat rommelig.
Mooi dat ie zo fijn rijdt nu. Het wordt zo wel langzaam een heel bijzondere AX. Ben benieuwd wat er nog allemaal aan gaat gebeuren.
Er staan nu twee h??l fraaie AX-en in St. Oedenrode! En ze worden alleen maar mooier.
Zoals beloofd heb ik nog even gezocht voor een adresje voor je achteras. Voor verlagen van je achteras zou je eens kunnen informeren bij garage Oerlemans in Nijnsel. Doen veel met sportieve Peugeots, en die hebben een zelfde soort achteras als de AX.
Ben ook al een paar keer een tevreden Peugeotrijder op internet tegengekomen over deze garage.
Verder heb ik nog wel een paar adressen, maar dat is allemaal ver uit de buurt.
ik zal m inderdaag eens bellen, ons pa heeft zijn 607 daar ook in onderhoud... maar hijs altijd prijzig dus zal dat bij t verlagen niet anders zijn verwacht ik!
maar bedankt voor t zoeken !!
ax powah...
ps de skirts schieten al lekker op....gister het polyesteren afgerond nu kan t plamuren beginnen!!
Nu ff een tussenstandje: de skirts zijn bijna klaar :
De bevestiging heb ik zelf gemaakt: achter met 3 bouten, in de deur met 5 popnagels en voor met 2 bouten.
En de achterklep (ziet er op de foto uit alsof ie klaar is maar moet nog wel wat schuren ) :
Als ik vrijgezel was, zou ik er ook iedere dag mee bezig zijn om zoiets te maken,......maar ik heb helaas zelfs geen tijd meer om even spullen te halen als het een paar dorpjes verder is (laat staan een andere provincie)........
Keep up the good work !
Last edited by Rock's on SatJul17, 2004 8:17:10 AM, edited 1 time in total.
vraagje heh: je hebt zo'n sticker op je voorruit. zijn die ook in t wit te krijgen?? en wat kost dat. ook is het wel makkelijk te weten waar je dat spul kunt kopen.
alvast bedankt.
oja ik heb nu foto's bij mijn wie is wie: michiel aka citrofreak
zijn zeker int wit te krijgen gewoon bij automaterialen zaak die kunnen ze bestellen,... kostte vallen wel mee volgens mij
alleen plakken is wat lastiger dit is makkelijker om met zijn tweeen te doen
Hey mensen, vandaag heb ik er een axje bijgekocht! een ax 1400 diesel uit 1993 ! hij is in goede conditie maar er moet wel gelast worden achter op de bodem, maar dat wordt geen probleem denk ik!
De plannen zijn nu enigzins gewijzigd: 1e week van september hoop ik t blok erin te gooien en dana komt de bodykit (achterbumper,voorbumper,skirts,uitlaat) op de 93 er en natuurlijk blijven de motorkap en 15inch velgen nie achter! Als ik dan zo ver ben gaat ie naar de spuiter! Ik heb dus gewoon de hele tijd vervoer en een hobbyauto in de schuur!! ideaal toch!
Aangezien ik de bodykit bijna af heb verkoop ik alle overbodige onderdelen van de 93er, dit zijn dus o.a alle bumpers en skirts, klep , uitlaat, motorkap, knipperlichten, alle onder de kap m.u.v aandrijfassen,poten en versnellingsbak... de gtvelgen gaan ook de deur uit!
fotos volgen! Maar donderdag eerst maar eens naar italie!!24ste benk trug
he moderetters!! de info achter mijn naam moet eik ook aangepast worden want gister heb ik de ax first diesel service 93 over laten schijven op mijn naam
AX_POWAH wrote:he moderetters!! de info achter mijn naam moet eik ook aangepast worden want gister heb ik de AX first diesel service 93 over laten schijven op mijn naam
AX powah
geert, dat ka nje zelf ook.. moet je je eerste wie=wie berichtje maar es wijzigen
Ik ben net trug van 10dagen genieten in Italie! Was echt relex! Nu ff bij komen en dan gaak ik weer flink aan de gang met de ax!
De diesel word volgende week maandag zo ver mogelijk gestript zodat we dinsdag aan de inbouw van de 1400xsi kunnen gaan beginnen! Gelukkig heb ik een brug en gereedschap bij de hand en ik neem zelf mijn las apparaat mee om mijn uitlaat eronder de maken, ideaal op de brug !!
Ik zal flink wat fotos schieten en aant einde van de week hoop ik ook de bumpers erop te hebben...of t allemaal lukt horen jullie dan!!
eindresultaat duurt nog wel even, de klep is namelijk nog niet helemaal strak, er zitten nog foutjes in.
De klep moet ik eerst dus nog glad schuren en daarna de achterraam blinderen.