
Helaas bestaat het wel in meerdere tinten, heb ik uitgevonden toen ik het bestuurders-portier wisselde. Is ook ETB maar stiekem toch lichter. Daarom fotografeer ik de BX momenteel alleen van de rechterkant...


Moderator: webmasters
Fotografeer dan van rechtsachter! Is nog veel mooier!Hilko wrote:Daarom fotografeer ik de BX momenteel alleen van de rechterkant...(En de achterkant, zoals je hierboven kunt zien
)
die club bestaat al, het heet BX-Club.q01z wrote:we kunnen wel een clubje oprichten
2Black wrote:die club bestaat al, het heet BX-Club.q01z wrote:we kunnen wel een clubje oprichten
Bij aanmelden moet echter wel bewijs worden overlegt dat de eigenaar een pijp, sandalen en geitenwollen sokken in bezit heeft.
Een ZX is ook wel ongeveer...Hilko wrote:Ik vind dat jammer. Ik ben liefhebber van het merk Citroën en kan alle modellen wel waarderen. Helaas is dat niet iedereen gegeven, zoals ik afgelopen weekend op Citromobile ook weer mocht beleven. (Ik parkeerde mijn ZX tussen een DS en een HY, er werd me duidelijk te verstaan gegeven dat dat niet gewaardeerd werd)
Hoe kom je in hemelsnaam bij de gedachte dat een BX strak stuurt? Het is qua onderstuur een wonder dat een BX überhaupt de bocht omkomt. Ja ja..., ik overdrijf.Hilko wrote:En ik dacht dat een BX strak stuurde, maar de ZX doet dat echt nog een klap beter.