er zijn wel genoeg banden voor 17 inch, maar die worden dan low profile, en hij is al zo *^%^$&%* stug.. Hoge band past niet, loopt ie met insturen vast.Pgoddijn wrote:Zat ik in ieder geval in de buurt . Maar hoezo is 17 inch te groot? Of wordt het dan weer lastig met de goeie banden vinden?
En daarbij is 17 inch breder, waardoor je al heel snel aan een 205 band zit vooraan en dat is met een auto zo licht als een AX niet fijn sturen
Nu heb ik 195 voor en 205 achter en dat vind ik toch wel een max.
Oh en nog een reden 17 inch kost ongeveer het dubbele van 16 inch. En echt rijk zijn we ook niet; dus al met al vind ik 16 inch (en deze velgen) de beste keus
Heb brommert erbij gekocht om de smart te ontlasten op de korte stukjes (paard & supermarkt zijn beide ong 3 km) en ook met warm weer kan ik makkelijk met brommert naar werk (24 km). Scheelt de smart in stads/binnendoor verkeer en een hoop drempels.
Shoeks staat nog steeds geschorst met een kapot iets... Of een wiellager, of een differentieel lager. Iig draait de aandrijfas als een touwtje tijdens touwtje springen; hij giert als een electro RC auto met ongesmeerde tandwielen en er komt stoom van de wielen als je een stukje 80 rijd.....
Wij dachten eerst dat het een vastgeslagen rem was, maar dat is 't dus niet, die is gewoon los, maar toch word het bij dat wiel ontzettend heet.
En god knows wat er nog meer stuk is gegaan in die paar maandjes dat ie nu geschorst stil staat.....