TTF wrote:auto's in het lage prijs segment, zijn gewoon inruil auto's.. maar waarom ruilt iemand een auto in?
Dus 9/10 auto's zijn niet bekend bij die dealer..
Dus dan moet iedereen tegenwoordig maar gloedje nieuwe kopen omdat zo ongv alles niet te vertrouwe is.
Maar ook bij gloednieuwe auto's gaan dingen kapot dus ook daar kan je weer niet vol op vertrouwe (al heb je garantie. Je gas pendaal zal maar blijven hangen of iets Toyota, dus het zou ook nog is je dood kenne wezen een nieuwe auto ). Het enige wat je toch het beste kan vertrouwe zijn dan je benen die stoppen er niet zomaar in een keer mee.
Maar ik zie mij niet naar Deventer lopen
Maar goed, als jij kan vertellen welke auto wel 100% goed is en wat niet, Dan kan je of beter een auto bedrijf beginnen of je moet auto's voor mensen gaan kopen en er geld voor vragen kan je rijk mee worden.
Je weet toch tegenwoordig nooit meer wat je koopt. Koop je een PS# om te gamen voert je gegevens in voor PS-network en dan word alles gehackt. hoe weet je nou tegewoordig nog wie wel goed is en eerlijk en wie niet.
Je moet gewoon mensen proberen te vertrouwen. En als die auto van de verkoper zelf is geweest, weet precies te vertellen wat er mee gebeurt is, heeft kinderen en er zitten voet afdrukken daarvan achter op de stoel en koekpapiertje van een of andere kinder koekje onder de bank.. Als dat allemaal gelogen is dan vertrouw ik nooit meer iemand.
Enige puntje dat het tot nu toe is, Hitteschild bij de uitlaat is een stukje los en trilt tegen de uitlaat. kan gebeuren reed vandaag voor proefritje in een 1.4 precies het zelfde verhaal ook hitteschild los rattel precies de zelfde plek en zelfde geluid.
Proefrit in de 1.4 was voor een maat van me, hij haalt hem aankomende week op gister zijn rijbewijs gehaald. Samen een proefritje gemaakt ook daar niks op te klagen.
En al hebben ze het verhaal verzonnen als de auto het gewoon goed doet en er geen klachten zijn dan is het goed. ben ik blij met de auto en laat hun blij zijn dat ze hem kwijt zijn.