Roy Aka Losroyos - Citroen ZX 1.6 Image

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.4 GTI '92 & Vw Polo 6N 1.6 '99

Post by TTF »

Losroyos wrote:Als jij een proefrit maakt heb je geen invloed op het weer, Je gaat in een proefrit niet zo hard mogelijk door de bochten. en die banden die er onder zitten zijn Semispirit - Sportlife En ik mag toch echt wel zeggen dat dat niet echt de beste bandjes zijn he
Blijft lachwekend dit topic te lezen..

Waarom zal je een auto niet goed testen tijdens een proefrit? je wil toch weten wat je koopt.. er van uitgaan dat een auto bij een garage/dealer goed is is het stomste wat je kunt doen :sleep
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.4 GTI '92 & Vw Polo 6N 1.6 '99

Post by Losroyos »

Mastenhose wrote:
Losroyos wrote:...Voor het scheuren moet er toch weer een AX komen van de zomer hoop ik. Dan ga ik ook een Rat look der van maken denk ik...
Een ratlook van maken? De GTI was toch al een ratlook? ;) :lol:
Ga eerst lekker kms maken in de Polo, zie wat je aan geld overhoudt en of er dan nog geld is om op termijn een AX te kopen.
De Polo wil je ook personaliseren, vermoed ik zo?
Was al van plan ff rustig aan te gaan doen als der aan ax komt word het zoiezo een goedkopen.

Eerst lekker wat rond rijden met de polo. Begin hem steeds fijner te vinden.

Foto's van de polo.

Image
Image
Image
Image
Image
Image


Foto's van de Ax maak ik zo. ;)

Ceristimo
AX Master
AX Master
Posts: 1559
Joined: SunOct25, 2009 2:40:25 PM

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.4 GTI '92 & Vw Polo 6N 1.6 '99

Post by Ceristimo »

Leuke velgen! Van de rest kan ik niet opgewonden raken. Ik weet niet zo goed wat't is, maar zo'n VW zegt 'gaaaaap'.

Maar zolang jij er blij mee bent wens ik je er veel plezier mee :)
Jij bent precies een Franse auto. Mooi en onverslijtbaar volgens de reclamespot.
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot.
Image

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.4 GTI '92 & Vw Polo 6N 1.6 '99

Post by TTF »

Standaard vw's zijn idd erg saai, dikke wielen en plat op zn muil doet een hoop :D

tegenwoordig heb je al een schroefset nieuw voor 158 euro ;) met x aantal jaar garantie
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.4 GTI '92 & Vw Polo 6N 1.6 '99

Post by Losroyos »

TTF wrote:Standaard vw's zijn idd erg saai, dikke wielen en plat op zn muil doet een hoop :D

tegenwoordig heb je al een schroefset nieuw voor 158 euro ;) met x aantal jaar garantie

Klinkt goed (H)

Plat op zun buik was wel een idee :oops: Verbrede velgjes was ik ook al een beetje voor aan het rond kijken. :D

Ja velgjes zijn wel leuk in het echt ziet die er wel iets beter uit alleen der zijn er echt te veel van :roll: Nou komt 5 deurs al een stukkie minder voor. En de mistlampjes in de bumper maken ook weer een hoop goed. ik zag laatst iets dat veel fouter was dan die van mij. En VW met Gele lampen :o da hoor niej

Trouwens ik heb foto's van het intrieur van de ax nu gemaakt hoe hij erbij staat.
Image
Gaatje in de kofferbak hoek.
Image
Image
Image
Kabels :shock:

van de week de laatst hand leggen aan de demontage.
dus binnekort vernietigd denk ik.

Ceristimo
AX Master
AX Master
Posts: 1559
Joined: SunOct25, 2009 2:40:25 PM

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.4 GTI '92 & Vw Polo 6N 1.6 '99

Post by Ceristimo »

Ouwe VW met ronde koplampen en gele pitten? Dat hoort zo, hoor... :)

@Roy
Wat ga jij doen met die twee plastic kappen direct onder de achterzijruitjes? Als je die erin laat zitten, mag ik dan de linker hebben? Die mist mijn auto namelijk, en als ik die heb heb ik eindelijk na bijna een jaar het interieur compleet...
Jij bent precies een Franse auto. Mooi en onverslijtbaar volgens de reclamespot.
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot.
Image

AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4781
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.4 GTI '92 & Vw Polo 6N 1.6 '99

Post by AlexanderB »

als je toch dingen gaat wegdoen/verkopen/weggeven, ik heb nog belang bij zo'n ventilatieroostertje van de buitenzijde, de raamkant dus, niet het midden. omdat die van mij 1 zo'n vaantje mist.. ja, ik ben een pietje precies, maar dan is dat in ieder geval weer compleet en goed...

gaatje in de kofferbak.. ja, die heb ik wel.. is een van de weinige plekjes waar mn ax uberhaupt roest :)
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter

Ceristimo
AX Master
AX Master
Posts: 1559
Joined: SunOct25, 2009 2:40:25 PM

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.4 GTI '92 & Vw Polo 6N 1.6 '99

Post by Ceristimo »

...`Wil er natuurlijk best voor betalen. Ik ga er niet vanuit dat je het weggeeft.

@AlexanderB
Heb jij effe mazzel qua roest...
Jij bent precies een Franse auto. Mooi en onverslijtbaar volgens de reclamespot.
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot.
Image

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.4 GTI '92 & Vw Polo 6N 1.6 '99

Post by Drake »

fredju wrote: een 100 pk polo .
Maak daar maar 75pk van ;)

Cilinderinhoud 1598 cm³
Vermogen 55 kW

Ik vond het vreemd gezien de enige polo met 100pk een 1.4 16v is.

Controleer het kenteken maar, geen idee of dat bij verkoop gemeld is roy?
TTF wrote: Waarom zal je een auto niet goed testen tijdens een proefrit? je wil toch weten wat je koopt.. er van uitgaan dat een auto bij een garage/dealer goed is is het stomste wat je kunt doen :sleep
Dat niet alleen, ik durf te wedden dat het ding duurder was dan mijn 306 die ik even als referentie pak (die wel vrij goedkoop is voor de staat/km staat en ws ook al verkocht :) ). Zo'n polo rijd ook als een draak en de enige reden dat ik hem zo kopen is als hij 500 euro kost en een goedwerkende G3 installatie heeft (dan is het een goedkoop a>b hok).
Last edited by Drake on FriApr29, 2011 10:05:10 PM, edited 3 times in total.

AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4781
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.4 GTI '92 & Vw Polo 6N 1.6 '99

Post by AlexanderB »

Ceristimo wrote:...`Wil er natuurlijk best voor betalen. Ik ga er niet vanuit dat je het weggeeft.

@AlexanderB
Heb jij effe mazzel qua roest...
tja, zo weinig roest, dat ik in t begin dacht dat er helemaal geen roest aan zat.. :lol: maar dat is het volgende projectje, ff 2 driehoekjes onder de achterbak laten lassen :)
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.4 GTI '92 & Vw Polo 6N 1.6 '99

Post by Losroyos »

je hebt gelijk, Naja of dat nou echt zo vervelend is weet ik niet mij maakt het ook niet veel uit hoeveel pk het heeft zolang het maar rijdt.

Miss dat die gechipt is ofzo tja weet het ook niet, maar het rijdt lekker. Vandaag subwoofer lekker even aangesloten, geluid daarvan is beter dan in de Ax eerlijk gezegt.

Onderdelen van de auto doe even een pb of laat het even weten op msn.

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.4 GTI '92 & Vw Polo 6N 1.6 '99

Post by TTF »

Drake wrote:
fredju wrote: een 100 pk polo .
Maak daar maar 75pk van ;)

Cilinderinhoud 1598 cm³
Vermogen 55 kW

Ik vond het vreemd gezien de enige polo met 100pk een 1.4 16v is.

Controleer het kenteken maar, geen idee of dat bij verkoop gemeld is roy?
TTF wrote: Waarom zal je een auto niet goed testen tijdens een proefrit? je wil toch weten wat je koopt.. er van uitgaan dat een auto bij een garage/dealer goed is is het stomste wat je kunt doen :sleep
Dat niet alleen, ik durf te wedden dat het ding duurder was dan mijn 306 die ik even als referentie pak (die wel vrij goedkoop is voor de staat/km staat en ws ook al verkocht :) ). Zo'n polo rijd ook als een draak en de enige reden dat ik hem zo kopen is als hij 500 euro kost en een goedwerkende G3 installatie heeft (dan is het een goedkoop a>b hok).
Haha.. maar jij en ik spreek ook voor me zelf koop een auto meestal zo goedkoop dat ik ruim de goedkoopste van marktplaats heb :music dan hou je nog genoeg geld over om wat te sleutelen en na een jaar rijden de auto voor het zelfde bedrag te verkopen of meer :dance
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.4 GTI '92 & Vw Polo 6N 1.6 '99

Post by Losroyos »

Drake, Jou peugeot is nog aardig wat duurder.

Me pa wou niet dat ik hem via MP kocht altans hij moest bij een bedrijf of een dealer staan, Hij heeft hem min of meer uitgekozen en ik heb ja gezegt.

Zelf natuurlijk ook nog wel gekeken maar tja dit leek me op dit moment het beste.

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.4 GTI '92 & Vw Polo 6N 1.6 '99

Post by Drake »

TTF wrote:Haha.. maar jij en ik spreek ook voor me zelf koop een auto meestal zo goedkoop dat ik ruim de goedkoopste van marktplaats heb :music dan hou je nog genoeg geld over om wat te sleutelen en na een jaar rijden de auto voor het zelfde bedrag te verkopen of meer :dance

Precies, maar soms leg ik wel wat meer neer als het echt om een net exemplaar gaat wat ik net even zoek :wink:. Meestal mankeren er een paar kleine dingen aan (inruilers) en dan tja heb je meestal voor relatief weinig geld een enorm nette auto.

Maar de afgelopen 4 auto's afgezien van de ax waren praktisch gratis op wat tijd en vaste lasten na. Ik maak er meestal geen winst op (of hooguit 50-100 euro) maar zo kan ik wel leuk wat auto's wisselen en proberen.
Losroyos wrote:Drake, Jou peugeot is nog aardig wat duurder.

Me pa wou niet dat ik hem via MP kocht altans hij moest bij een bedrijf of een dealer staan, Hij heeft hem min of meer uitgekozen en ik heb ja gezegt.

Zelf natuurlijk ook nog wel gekeken maar tja dit leek me op dit moment het beste.
Tja de grootste naaiers in mijn ogen zijn juist de dealers, ik ben nog maar een paar bedrijven tegengekomen die wel enigsinds in orde waren.

AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4781
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.4 GTI '92 & Vw Polo 6N 1.6 '99

Post by AlexanderB »

of dealers die in hun privetijd (zondag) nog aan auto's beunen en die verhandelen.. eens maar nooit weer. "altijd hier onderhouden" uhu, dan weet ik ook waarom de remmen slecht waren en dr bamibanden op zaten, 1 dag later was ie total loss..
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.4 GTI '92 & Vw Polo 6N 1.6 '99

Post by TTF »

auto's in het lage prijs segment, zijn gewoon inruil auto's.. maar waarom ruilt iemand een auto in? :P

Dus 9/10 auto's zijn niet bekend bij die dealer..
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4781
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.4 GTI '92 & Vw Polo 6N 1.6 '99

Post by AlexanderB »

omdat ie de auto zat is of er iets mis mee is. ;)

en die auto was in dat geval weldegelijk bekend bij die dealer, was een ford, bij de forddealer, ik was de 2e eigenaar, op wat roest (en de gare remmen) niks op aan te merken.. tot ik achter dat 2e feit dus kwam, op onfortuinlijke wijze..
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter

Ceristimo
AX Master
AX Master
Posts: 1559
Joined: SunOct25, 2009 2:40:25 PM

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.4 GTI '92 & Vw Polo 6N 1.6 '99

Post by Ceristimo »

Eh...Hoe stuur je een PB op dit nieuwe forum?...Kan't niet vinden...
Jij bent precies een Franse auto. Mooi en onverslijtbaar volgens de reclamespot.
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot.
Image

AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4781
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.4 GTI '92 & Vw Polo 6N 1.6 '99

Post by AlexanderB »

onder iemand zn avatar/naam staat een knop PM ;)
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter

Ceristimo
AX Master
AX Master
Posts: 1559
Joined: SunOct25, 2009 2:40:25 PM

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.4 GTI '92 & Vw Polo 6N 1.6 '99

Post by Ceristimo »

Heb het al via 'user control panel' gedaan, maar verrek: Zie nu het PM knopje. Thanks!
Jij bent precies een Franse auto. Mooi en onverslijtbaar volgens de reclamespot.
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot.
Image

Post Reply