achterruit verwarming

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
bsl
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 6
Joined: TueApr19, 2011 2:33:32 PM

achterruit verwarming

Post by bsl »

mijn achterruit verwarming doet het niet, mogelijk door kabeltje los, hoe ziet het kabeltje richting achterruitverwarming er uit?

bsl
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 6
Joined: TueApr19, 2011 2:33:32 PM

Re: achterruit verwarming

Post by bsl »

bump?
ligt een hele zooi kabels in (van versterker/woofer oid), vandaar dat dat me mogelijk kan helpen.

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: achterruit verwarming

Post by Losroyos »

Leg eerst is uit welke ax je hebt, Welke bouwjaar, Welke type PH1, PH2 of PH3.

Dat zou het al een stuk makelijker maken misschien voor de gene die kunnen helpen ;)

bsl
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 6
Joined: TueApr19, 2011 2:33:32 PM

Re: achterruit verwarming

Post by bsl »

eind 1994 ax ph3 dacht ik.

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Re: achterruit verwarming

Post by Mastenhose »

Er zitten twee schuifstekkertjes op de achterruit geschoven, ongeveer ter hoogte van de gasveren van de achterruit. Deze komen vanaf de linkerzijde van de auto (achter het achterlicht zeg maar). Zit in hetzelfde stukje kabelboom als van de achterruitenwisser, kentekenplaatverlichting, kofferbaklampje (mits aanwezig) en CV (mits aanwezig), wordt als ik 't me goed herinner ook doorgestekkerd achter het linkerachterlicht, gaat dan door de C-stijl naar boven en komt daar door een voorvoerrubber in een gootje aan de binnenzijde van de achterruit uit.

Doet je achterruit verwarming helemaal niets, of slechst een aantal banen?
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

bsl
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 6
Joined: TueApr19, 2011 2:33:32 PM

Re: achterruit verwarming

Post by bsl »

Mastenhose wrote:Er zitten twee schuifstekkertjes op de achterruit geschoven, ongeveer ter hoogte van de gasveren van de achterruit. Deze komen vanaf de linkerzijde van de auto (achter het achterlicht zeg maar). Zit in hetzelfde stukje kabelboom als van de achterruitenwisser, kentekenplaatverlichting, kofferbaklampje (mits aanwezig) en CV (mits aanwezig), wordt als ik 't me goed herinner ook doorgestekkerd achter het linkerachterlicht, gaat dan door de C-stijl naar boven en komt daar door een voorvoerrubber in een gootje aan de binnenzijde van de achterruit uit.

Doet je achterruit verwarming helemaal niets, of slechst een aantal banen?
thanks!

hij doet niets, CV werkt op achterklep idd ook niet, ruitenwisser is weggehaald.


J.

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Re: achterruit verwarming

Post by Mastenhose »

bsl wrote:
Mastenhose wrote:Er zitten twee schuifstekkertjes op de achterruit geschoven, ongeveer ter hoogte van de gasveren van de achterruit. Deze komen vanaf de linkerzijde van de auto (achter het achterlicht zeg maar). Zit in hetzelfde stukje kabelboom als van de achterruitenwisser, kentekenplaatverlichting, kofferbaklampje (mits aanwezig) en CV (mits aanwezig), wordt als ik 't me goed herinner ook doorgestekkerd achter het linkerachterlicht, gaat dan door de C-stijl naar boven en komt daar door een voorvoerrubber in een gootje aan de binnenzijde van de achterruit uit.

Doet je achterruit verwarming helemaal niets, of slechst een aantal banen?
thanks!

hij doet niets, CV werkt op achterklep idd ook niet, ruitenwisser is weggehaald.


J.
Loopt er wel bedrading naar je achterklep? Doet bijv. je kentekenplaatverlichting het wel? Haal je linkerachterlicht er eens uit en kijk eens of alles daarachter nog goed aangesloten is!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Post Reply