Lamda aansluiten

Alles waar maar een stroom doorheen loopt (Dynamo, centrale vergrendeling, verlichting, dashboard...)

Moderators: vtspower, webmasters

lekkersimpel
AX liefhebber
AX liefhebber

Re: Lamda aansluiten

Post by lekkersimpel »

Begin bij je zekering, als daar wat vuil zit kan dat het zijn he, anders zou ik gewoon even de 2 draden erbij trekken, de hele boom vervangen is zonde van het werk en tevens valt er weinig aan op te knappen, je hebt vaak te veel corrosie op de draden om knap te kunnen solderen vlak bij de stekkers, je maakt het dan alleen maar slechter in plaats van beter.
Ik heb mijn draadboom wel zelf gemaakt, deze is een versmelting van ax en 106, de ecu zit bij ax aan de anderre kant ! hahaha
Als je toch vanplan bent je draadboom te vervangen kijk dan eerst eens bij je startmotor, daar tegen aan loopt de draadboom, dan heb je een idee wat voor een werk je je zelf gaat geven !
Kan je wel vertellen dat je daar ook moet beginnen als je de draadboom er uit wil hebben, bijde draden van de startmotor afhalen en dan de boom naar de ecu kant halen.
Maar wat ik al zei, even vanaf het relais opzoeken welke draad het is en daar een nieuwe bij maken is sneller en zeker makkelijker !
Techniek is simpel zolang je het snapt !

Post Reply