Roy Aka Losroyos - Citroen ZX 1.6 Image

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.4 GTI '92 | Auto met autisme :P

Post by MBa@NL »

*mompeld iets met achteraf, koe, kont en kijken*

Maar wat betreft geschiedenis binnen de club (niet voor de AX maar des te meer voor de verkoper) was dit ook wel te verwachten... De bewuste verkoper is al meerdere malen niet betrouwbaar gebleken en handelaar van het ergste soort...
2Black wrote:En dan te bedenken dat ik zaterdag Nigel ga slopen...
Die is vergeleken met jouw GTi te omschrijven als 'roestarm'...
Lees ik hier een excuus om Nigel een tweede (of hoeveel er al voorgegaan zijn?) kans te geven? ;-)

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.4 GTI '92 | Auto met autisme :P

Post by Losroyos »

Rond gekeken, Auto die mij tot nu toe bij alles het leukste lijkt is de Corolla 1.3 16v G6. Staat bij de toyota dealer word afgeleverd met nieuwe APK. 99k gelopen zit goed ziet er leuk uit en ga snel een proefritje maken.

Heb mijn nummer bij een ander bedrijf achter gelaten waar een hele mooie Golf 1 cabrio stond :love7: Als ze iets binnen kregen wat aan de eisen voldeed dan zouden ze een belletje geven.

Eigenlijk zou ik best marco achterna willen. Bmw E36 wegenbelasting en verzekering zou het miss net op de grens zitten van wat ik uit wil geven, Alleen neem ik natuurlijk geen 2.8 maar max een 1.8 max.

@drake
Seat ibiza zit kwa prijs nog best netjes, 3950 euro.

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.4 GTI '92 | Auto met autisme :P

Post by Mastenhose »

Losroyos wrote:...Eigenlijk zou ik best marco achterna willen. Bmw E36 wegenbelasting en verzekering zou het miss net op de grens zitten van wat ik uit wil geven...
Alles is te koop hoor... ;)
Wat betreft de Corolla, gisteren zei je nog dat je dat zulke lelijke auto's vond... :lol:
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Terminal
AX Master
AX Master
Posts: 1408
Joined: WedFeb10, 2010 11:26:45 AM
Location: Zutphen

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.4 GTI '92 | Auto met autisme :P

Post by Terminal »

Ik volg hier echt geen hout meer van :)

Waarom in godsnaam niet de ax een week bij een garage drukken en hem apk klaar maken...
Geld zat blijkbaar ineens ;)
Kapitaal vernietiging is het eerste wat in me op komt bij al de plannen weer ;)
AX 11TRE 1988

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.4 GTI '92 | Auto met autisme :P

Post by Drake »

Losroyos wrote:Seat ibiza zit kwa prijs nog best netjes, 3950 euro.
Trek daar 1200 vanaf en je hebt een van de mooiste 306'jes die je kunt vinden onder je kont :wink: (net een ton gelopen onderhoud gedaan en alles werkt 100% uiteraard), de ax is praktisch af en word de daily zodoende ik heb de 306 dan niet meer nodig. Je kunt altijd vrijblijvend komen kijken proefritje maken e.d :)

Voor het beeld nog even:
http://www.wijfjes.demon.nl/306_2/P1020271.JPG

AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4781
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.4 GTI '92 | Auto met autisme :P

Post by AlexanderB »

of desnoods rij je hier heen, in een paar dagen hebben we die auto echt wel gerepareerd.
en niet zo panisch over verlopen apk, zolang je binnen 2 maanden na verlopen gekeurd bent, en dr niet mee blijft rijden --> gecontroleerd word door de agent, dan komt dat helemaal goed.

echt, ik snap niet waarom je zoveel geld aan een andere 3ehands auto wil uitgeven, die veel duurder zijn in vaste lasten, en veel duurder in reparatie als er wat stuk gaat, als je voor een fractie van het bedrag, de AX in notime weer goed krijgt.

dan alleen nog ff je verzekering oversluiten, en dan ben je weer helemaal blij :)
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.4 GTI '92 | Auto met autisme :P

Post by grietje »

Ik word al een paar weken gepushed om deze wie=wie door te lezen, omdat het grappig zou zijn...

en dat klopt ook nog :jump: haha!


Roy, word volwassen en koop verstand man. Je kan wel de meest dikke vette bak (in jou ogen) willen; maar zolang je niet eerst zorgt dat je zelf je eigen huis en eten kan betalen word het nooit wat :)

Oh en smoesjes naar jezelf toe (gti hoeft helemaal niet stil te staan als je ineens 4000e hebt om uittegeven aan -nog- een auto) werken niet. Wees eerlijk naar jezelf

En waarom was ik al die tijd al benieuwd wat het addertje onder het gras van deze VEEEEEEEEEEEEELSTE dure GTI was.....
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

mini_mouse
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 88
Joined: ThuMay21, 2009 10:05:27 PM
Location: Midden Limburg

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.4 GTI '92 | Auto met autisme :P

Post by mini_mouse »

Ik volg dit topic nu al een tijdje. Een soupserie is er niks bij :D

Wat ik niet helemaal begrijp, eerst is er geen geld en dan is er ineens een budged van een dikke 3K. Ok, je gaat weer thuis wonen, maar evengoed!

Als ik zo de staat van de GTI zie, is dat niet meer interressant om te maken.
Mischien is dit een idee: Koop een leuke en vooral roestvrije ax (1.1 of wat dan ook). En in een vakantie schroef je alle GTi zooi over op de nieuwe ax. Heb je een roestvrije ax GTI. Is waarschijnlijk goedkoper dant deze GTI maken.

En daarbij. Een ax is toch luxe zat. Naar mijn idee prima om een flink stuk te rijden. Een tijdje terug ben ik ermee op en neer naar almere geweest. En dat ging prima, boven verwachting zelfs!

Maargoed, doe vooral wat je zelf wilt :wink:

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.4 GTI '92 | Auto met autisme :P

Post by Losroyos »

wel geld geen geld. af en toe als het niet lekker gaat dan doe ik gewoon gekke uitspraken.. Tot nu toe geen schulden dus alles gaat goed.

Maar nou woon ik op mij zelf en heb maandelijks niet veel over. Verzekering van de GTI kan omlaag maar dat heft het probleem niet op. Als ik leef zo als ik nu doe kan het. Alleen dit leven bevalt me niet omdat ik veder gewoon geen leuke dingen kan doen geld niet voor. Dat is de reden dat ik naar huis wil.

Wat mini_mouse zegt is ook wel een goed idee. 1.1 met harde body kopen ombouwen naat GTi. Maar goed. dat is niet wat ik nu wil. Ik wil ook is een andere tak van auto's proberen. Als ik de gti of andere auto dan in dat jaar schors en ik hem stukje bij beetje naar eigen smaak invulling kan geven. Dan heb ik straks een pracht wagentje die jaren mee kan.

De dingen zijn hier wel doordacht en ook goed uit te voeren kan ze alleen niet goed verwoorden op een forum, daarom ontstaan al die misverstanden. Je kan overal op het forum wel iets lezen overdat ik autisme heb, in mijn hoofd zitten de ideeën wel goed alleen ik kan ze voor geen meter uitleggen. terwijl het voor mij duidelijk is en ik dit in een gesprek beter duidelijk kan maken. maar goed.

Wat ik ga doen staat voor mij gewoon 95% vast.

- Er komt een goeie 2de hands daily, Die veel kilometers kan gaan maken. Budget ga ik het niet meer over hebben. En tuurlijk hebben die ook onderhoud nodig en weet ik wat allemaal, Maar ik neem toch aan dat als je voor dat bedrag wat bij dealer of autobedrijf koopt dat het geen troep mag zijn.
- De GTI word geschorst, Zoals Mini_Mouse zei kijken voor een goeie 1.1 en dan alles van de GTI overzetten. Kost een paar duiten, De echte orginaliteit van de auto is dan wel wag, Maar het zou meer zonde zijn als die helemaal verdwijnt. Liefde voor het model blijft er wel.
- Ik ga thuis wonen en niet opmezelf, Zodat ik stukke meer overhoud.
- Hoop dat er gesnapt word dat er +100.000.000 vormen van autisme zijn, En dat niet iedereen tegen de zelfde dingen aanloopt. ik heb gewoon vaak moeite om me te verwoorden op papier daardoor onstaan de misverstanden Probeer het natuurlijk zo goed mogelijk te doen. Maar via msn zou ik dingen veel beter uit kunnen leggen omdat je dan ook reactie krijg en ik daar weer op kan reageren.

fredju
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 108
Joined: SatMay30, 2009 8:45:58 AM
Location: doei

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.4 GTI '92 | Auto met autisme :P

Post by fredju »

jammer dat je er zoveel moeite in stopt en er nu niet meer blij mee bent

als ik jou was zou ik hem door de apk proberen te krijgen dan kan je in elk geval rijden en nog enigzins verkopen

als je de auto in onderdelen verkoopt heb ik wel interesse in je velgen.. :wink:

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.4 GTI '92 | Auto met autisme :P

Post by DuFF »

prioriteiten stellen. :)
Spreken is goud, Ductape is zilver.

fredju
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 108
Joined: SatMay30, 2009 8:45:58 AM
Location: doei

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.4 GTI '92 | Auto met autisme :P

Post by fredju »

waarom laat je hem niet gewoon keuren en ga je in de tussentijd met je vrienden naar de aldi koop je bier
en ga je lekker in een park zitten? of is bier niet lekker als het geen heineken tap is in een 33 cl standaard bierglas met precies 2 vingers schuim uiteraard op een bierfiltje met het etiket naar jou toe gericht, aangereikt via de rechterzijde door een mooie dame met cowboylaarzen??

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.4 GTI '92 | Auto met autisme :P

Post by Losroyos »

Met die roest gaat hij toch nooit door de keuring komen, en je hebt wel van die station waar ze nergens naar kijken en hem keuren. maar het gaat ook om veilig heid en met dit voel ik me niet echt veilig.

Drink trouwens geen bier, kan daar niet meer tegen te veel van gehad hoef het niet meer ;)

Terminal
AX Master
AX Master
Posts: 1408
Joined: WedFeb10, 2010 11:26:45 AM
Location: Zutphen

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.4 GTI '92 | Auto met autisme :P

Post by Terminal »

Geld zat toch? Dat laat je hem voor een klein bedrag ergens lassen... dagje werk en hij is weer zo hard als wat :).
AX 11TRE 1988

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.4 GTI '92 | Auto met autisme :P

Post by Mastenhose »

Wat mini_mouse ook al voorstelde, harde body kopen en leuke onderdelen overzetten... (Y)
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.4 GTI '92 | Auto met autisme :P

Post by citrofenwick »

Eerst dacht ik; waarom niet ff laten lassen? MAar als ik die dorpel zo zie :-/

Ik denk: Iemand anders laten meegaan die ervaring heeft met auto's kopen. 2 mensen zien altijd een pak meer dan 1
AX-kopen is verslavend.

Ceristimo
AX Master
AX Master
Posts: 1559
Joined: SunOct25, 2009 2:40:25 PM

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.4 GTI '92 | Auto met autisme :P

Post by Ceristimo »

nevermind...
Jij bent precies een Franse auto. Mooi en onverslijtbaar volgens de reclamespot.
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot.
Image

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.4 GTI '92 | Auto met autisme :P

Post by TTF »

ik neem al niet eens meer de moeite om te reageren :lol:
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.4 GTI '92 | Auto met autisme :P

Post by Losroyos »

Terminal wrote:Geld zat toch? Dat laat je hem voor een klein bedrag ergens lassen... dagje werk en hij is weer zo hard als wat :).
het punt is, Als ik thuis ga wonen heb ik dus ook meer om me auto op te knappen. Dus dan doe ik dat liever rustig aan zodat die goed mooi en hele strak is, Dan nu als een malle lopen te fokken hem door de apk te krijgen,

dus we gaan autotje gewoon schorsen, Komt een andere voor dagelijks gebruik en dan word het axje voor mooie tochtjes lekker tour wagentje. en dat vind ik zelf toch zon gek idee nog niet.

Ax is al een oudje op zijn leeftijd moet die het rutig aan gaan doen, en een nieuwe auto met jongere onderdelen mag dan aan de bak :P

Maar goed ben die discussie zat, Ik hoop gewoon straks via foto's te kunnen laten zien wat ik bedoelt en hoop dat jullie dan denken, Hmm dat is eigenlijk nog helemaal niet zon gek idee geweest, En blaf nou maar lekker ja tis stom idee, maar als ik dan straks lekker roest vrij ax zonder problemen heb kan ik jullie uit gaan lachen met ditjes en datjes die niet deugen.. :lol:

Ik had de ax ook op een nieuwe kenne inruilen, Dan was je hem nog een keer tegen gekomen, in de schredder. Of in weet ik veel waar ze het ijzer van de auto in om smelten..
Last edited by Losroyos on FriApr22, 2011 5:36:14 PM, edited 1 time in total.

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - AX 1.4 GTI '92 | Auto met autisme :P

Post by Losroyos »

Verkeerde knopje :P

Post Reply