Wat is bij jullie het gemiddelde verbruik?
Moderator: webmasters
-
- AX super weirdo
Re: Wat is bij jullie het gemiddelde verbruik?
the hell, inderdaad, waarom is de benzine *nou weer* duurder aan t worden dan? mn favo tankstation staat ook al op 1.62, terwijl die vorige week nog op 1.52 stond...
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
Per liter gaat er nu een-hele-euro naar de staatskas !!
-
- profiel verwijderd
Wees blij dat jullie maar een relatief klein tankje hebben....
Ik doneer per tankbeurt zo'n 60 euro aan de staat... (Laten we het dan maar even niet hebben over de wegenbelasting...)
Ik doneer per tankbeurt zo'n 60 euro aan de staat... (Laten we het dan maar even niet hebben over de wegenbelasting...)
Je wilt gewoon weer een AX. Dus zet dat duitse hok nou maar gewoon te koop en snor weer een mooie frisse AX opMastenhose wrote:Wees blij dat jullie maar een relatief klein tankje hebben....
Denk dat ik toch weer zon 1 op 14.5 gehaald heb. en nou heb ik niet altijd rustig gereden. Maar goed dat doen we aankomende periode wel weer dan.
-
- profiel verwijderd
Interesse?Bossie wrote:Je wilt gewoon weer een AX. Dus zet dat duitse hok nou maar gewoon te koop en snor weer een mooie frisse AX opMastenhose wrote:Wees blij dat jullie maar een relatief klein tankje hebben....
Re:
Gister nacht getankt, onbemand Shell 24/7 pompstation; A10 afslag Zeeburg: 1 Liter Euro 95: €1,74.9Terminal wrote:Gelukkig nog niet, vond 1.659 al veel vorig weekend bij de pomp in Nieuwegein.degene wrote:Hebben er al mensen voor 1,70 p/l of meer getankt?
Gelukkig is de Shell express vaak een stuk goedkoper Daar zat het toen nog rond de 1.54
Re: Re:
Ziekelijk de huidige prijzen, Nederland staat in de top5 van duurste brandstof in de wereld.degene wrote:Gister nacht getankt, onbemand Shell 24/7 pompstation; A10 afslag Zeeburg: 1 Liter Euro 95: €1,74.9Terminal wrote:Gelukkig nog niet, vond 1.659 al veel vorig weekend bij de pomp in Nieuwegein.degene wrote:Hebben er al mensen voor 1,70 p/l of meer getankt?
Gelukkig is de Shell express vaak een stuk goedkoper Daar zat het toen nog rond de 1.54
Laat ze de prijzen maar eens omlaag gooien, zal de transport sector ook erg mee geholpen zijn!
Van de week ook al 1.40betaald voor een liter diesel, gelukkig met tankpasje maartoch vrolijk word je er niet van.
AX 11TRE 1988
Weer bijna 1 op 15 gereden. Wisselend snelweg en rustig aan gereden.
Getankt voor 1,59e bij de Tango.
Getankt voor 1,59e bij de Tango.
1.59?! In Slowakije ofzo?
Jeah, vandaag weer kunnen tanken met als score van de vorige tank 1:10,1
Niet zo heel slecht eigenlijk, gezien dat ik er alleen maar korte stukjes mee heb gereden en toch wel flink heb door gereden.
Niet zo heel slecht eigenlijk, gezien dat ik er alleen maar korte stukjes mee heb gereden en toch wel flink heb door gereden.
AX 11TRE 1988
Bij de Tango in Amersfoort.degene wrote:1.59?! In Slowakije ofzo?
@Terminal: 1 op 10? Pfff
Moet deze week weer tanken en ben benieuwd naar het verbruik. Met mijn AX dit weekend ruim 400km snelweg gehad.
-
- AX super weirdo
Terminal zn AX is wat mis mee he... ben wel benieuwd of die missende 12v het probleem blijkt te zijn.. lijkt me wel namelijk
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
AX weer volgetankt. Ondanks veel snelweg deze tank toch 1 op 14 gereden.Revz wrote: Moet deze week weer tanken en ben benieuwd naar het verbruik. Met mijn AX dit weekend ruim 400km snelweg gehad.
Komende week op vakantie naar Duitsland met de AX. Dat gaan weer veel kilometers worden.
@Revz
Is dat met een 1.1?
Normaal gesproken zit ik op 1:13 ofzo. De afgelopen tank héél rustig gereden (105 op de snelweg enz...) en heb de 1:18 weten te halen.
Is dat met een 1.1?
Normaal gesproken zit ik op 1:13 ofzo. De afgelopen tank héél rustig gereden (105 op de snelweg enz...) en heb de 1:18 weten te halen.
Jij bent precies een Franse auto. Mooi en onverslijtbaar volgens de reclamespot.
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot.
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot.
Normaal gesproken zit ik aan de 1:13 á 14.
En dat is bij gemengd gebruik, met overwegend stadsgebruik/ kleine but-stukjes...
Van de winter zat ik op een gegeven moment aan de 1:10. Alléén Kleine but-stukjes...
En dat is bij gemengd gebruik, met overwegend stadsgebruik/ kleine but-stukjes...
Van de winter zat ik op een gegeven moment aan de 1:10. Alléén Kleine but-stukjes...
Saxo, AX. Zwart, wit. 3-deurs, 5-Deurs. Top-motor, basismotor. Vijbak, vierbak. Elkaars tegenpolen.
Ja, mijn AX is een 1.1i.Ceristimo wrote:@Revz
Is dat met een 1.1?
Ben net terug van weekje vakantie in de Eifel met de AX. Bijna 900km gereden en gemiddeld verbruik lag rond de 1 op 16.
geweldig. ik wou graag weten wat het benzineverbruik is van een 1.1. dat weet ik nu dus. 1 op 16 à 1 op 17 dus. heerlijk, vooral met deze benzineprijzen.
ik ga vanmiddag eindelijk een behoorlijk stukkie rijden. zo'n 110 km heen en terug. hoef ik me in ieder geval niet te ergeren dat m'n tank gauw weer leeg is
tevens gooi ik er een flesje Motor Up in, want m'n AXje heeft alweer 175000 km op de teller staan en ik gooi altijd zo'n flesje Motor Up in de olie, wannneer ik weer een andere auto heb gekocht. eens kijken of m'n AXje dan nog beter/zuiniger loopt en misschien weer wat feller wordt.
ik ga vanmiddag eindelijk een behoorlijk stukkie rijden. zo'n 110 km heen en terug. hoef ik me in ieder geval niet te ergeren dat m'n tank gauw weer leeg is
tevens gooi ik er een flesje Motor Up in, want m'n AXje heeft alweer 175000 km op de teller staan en ik gooi altijd zo'n flesje Motor Up in de olie, wannneer ik weer een andere auto heb gekocht. eens kijken of m'n AXje dan nog beter/zuiniger loopt en misschien weer wat feller wordt.
>>>>>>>>scheuren op m'n ZX10 en lekker genieten in m'n AXje<<<<<<<<<<
In duitsland ook getankt voor 1,59.9 eergister.
De lambda stroom geven heeft geholpen
441km gereden waarnaar ik 36liter benzine in de tank kon gooien.
Dat maakt 1:12.25, heel erg blij mee
441km gereden waarnaar ik 36liter benzine in de tank kon gooien.
Dat maakt 1:12.25, heel erg blij mee
AX 11TRE 1988