Bij onze first ax, met magnetti injectiehuis. Is er een draad waar het plastic van weggesmolten is. Gaat om de stekker die aan de zijkant zit (groot)
Merk geen rare dingen. Alleen dat het plastic weg is, en het koperdraad bloot ligt. Er is wel een extra massa draad naar het motor blok aangelegd.
Maar dit is wel heel merkwaardig. Is dit te vervangen, of kan ik beter bij de centrale stekker, ronde afkoppellen.
Wie weet raad.
pechie.
mmmm hier gaat wat fout. koperdraad bloot
Moderators: vtspower, webmasters
mmmm hier gaat wat fout. koperdraad bloot
Eens een Citroën, altijd een Citroën. kan het gewoon niet vinden in een ander merk.
Re: mmmm hier gaat wat fout. koperdraad bloot
Da's een bekende, want die stekker zit er vrij strak aan meestal.
Andere stekker van een sloper halen, de draadjes op een goed punt doorknippen en verlengen met goed soldeerwerk (dus met krimpkousje eromheen).
Andere stekker van een sloper halen, de draadjes op een goed punt doorknippen en verlengen met goed soldeerwerk (dus met krimpkousje eromheen).
Oke... maar waar kan je die krimp kousjes halen dan. Gewoon bij brezan, of gamo...... Naar de dealer gaan we dus niet....
pechie...
pechie...
Eens een Citroën, altijd een Citroën. kan het gewoon niet vinden in een ander merk.
-
- AX super weirdo
bij een electronica-winkeltje, zo eentje waar ze losse weerstandjes en componentjes, en krimpkous dus verkopen 

AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
bij mijn onderdelenhandel hadden ze dat spul gewoon per meter....
En mocht het geen haast hebben, en wil je goedkoop veel en diverse maten... www.dealextreme.com 
Haal ik het ook altijd, kost geen drol en krimpt perfect

Haal ik het ook altijd, kost geen drol en krimpt perfect

AX 11TRE 1988