Jongens, meisjes.. het Frans Autosport festival...

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

wie gaat er slalommen

ja natuurlijk, KEI VET
4
13%
ja natuurlijk, KEI COOL
1
3%
ja natuurlijk, WREED MAN
2
7%
nee man, ik ben een mietje ;)
23
77%
 
Total votes: 30

Eriks
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 830
Joined: SunJul27, 2003 2:15:57 PM
Location: Arnhem

Post by Eriks »

Ik ben er waarschijnlijk ook met AX!

Verzamelen we ergens? Hoe laat? Duur?

Erik

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Post by Rob GT »

Eriks wrote:Ik ben er waarschijnlijk ook met AX!

Verzamelen we ergens? Hoe laat? Duur?

Erik


Op de eerste 2 vragen heb ik ook nog steeds geen antwoord gehad :?

Op je 3e vraag: http://www.automaxx.nl

Misschien een idee om rond 9.30 bij de Mac langs de A6 te verzamelen? Dan is het misschien ook niet zo druk meer bij de kassa's??


Enne... Joris, wij hebben een deal! Je weet nog hoe je mijn huis kan bereiken?
Image

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

ok ik bevestig meze;f ooo ff .. ikke en 2 anderen komen ook richting lelystad circuit.. just to KICK some ASS tenminste astie goed is... hahaa..

latersss

denny,milou en rudolf
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

AX_Powah
AX Master
AX Master
Posts: 1887
Joined: ThuJul10, 2003 3:59:17 PM
Location: Sint Oedenrode
Contact:

Post by AX_Powah »

ben r ook!!

AX powah


ik ben r hellaas niet, ik heb verkeerd in me agenda gekeken en moet gewoon werken...damn errug jammer dat ik t FAF moet missen maja werken gaat nu ff voor. vanaf de 13de ben ik op vakantie...

ax powah
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

manuarmata
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 158
Joined: ThuJun12, 2003 9:53:28 PM
Location: Dendermonde, Beeeelgie !!!!
Contact:

Post by manuarmata »

ROB GT Schreef,

Misschien een idee om rond 9.30 bij de Mac langs de A6 te verzamelen? Dan is het misschien ook niet zo druk meer bij de kassa's??


Is dit definitief?

ik heb nog een hoop stukken te bezorgen en als we allen apart komen vinden we elkaar waarschijnlijk nooit terug daar.
saxo 16v + musketier uitlaat + open luchtfilter = nog steeds en prima wekker voor de hele buurt
www.saxoclubvlaanderen.tk

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Post by Rob GT »

manuarmata wrote:ROB GT Schreef,

Misschien een idee om rond 9.30 bij de Mac langs de A6 te verzamelen? Dan is het misschien ook niet zo druk meer bij de kassa's??


Is dit definitief?

ik heb nog een hoop stukken te bezorgen en als we allen apart komen vinden we elkaar waarschijnlijk nooit terug daar.


Nou ik roep maar wat. Niemand anders komt met een suggestie. Mij herken je iig wel, ben zo'n beetje het kleinste lid. (met blonde krullen)
Image

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Manu dat komt wel goed vorig jaar kon ook iedereen iedereen vinden het is niet echt heel erg groot daaro.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

en allemaal het club t shirt aan natuurlijk he .. en ja ,, gestrekekn ja ;)

l;aterss
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

tank driver

meeting

Post by tank driver »

Hey mede ax`ers ik zou ook graag willen komen maar ik moet dan wel helemaal uit vlissingen komen :? das wel ver rijden. ookal heb ik een diesel en haal ik de 900 km net op 1 tank :!: Maar gaan er ook andere mensen uit zeeland??? kunnen de zeeuwen dan ergens af spreken bij, bergen op zoom of Rosendaal of zo. ik ben nog niet zo lang lang lid maar ik zou er graag eens naar toe gaan. en waar is het verzamel punt dan presies waar iedereen af spreekt. (voor dat we elkaar mislopen ben niet zo bekend in`t noorden) :wink:

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Laten we afspreken bij de macdonalds in lelystad die is wel makkelijk te vinden. Het begint wel vroeg trouwens 9 uur dus dat wordt vroeg op. Maar het begin is toch niet zo boeiend dus wat dachten jullie tussen 9 uur en half 10 bij de mac

CIRCUIT LELYSTAD PROGRAMMA

09.00 Paddock
-presentatie Clubs
-Tuning- en Accessoirestands
-Meguair?s Show & Shine Contest
-Keuringen Autostyle Tuning Top 40

10.30 Circuit: Toyo Shootout Voorronde 1

12.30 Circuit: Auto-X Slalom Voorrondes

13.00 Auto-Maxx Podiumshows
-Extravagantie
-Exhaust dB-drag

13.30 Circuit; Auto-X Slalom Finale

14.30 Circuit: Toyo Shootout Voorronde 2

14.30 Auto-Maxx Podiumshows
-Extravagantie
-Exhaust dB-drag

15.30 Circuit: Toyo Shootout Finale

16.00 AutoMaxx Podium
- Prijsuitreiking Toyo Shootout & Slalom
- Prijsuitreiking Meguair?s Show & Shine Contest

18.00 Afsluiting evenement

En er staat ook dat je je tot maandag 12 uur kon aanmelden voor de onderdelen. Dus er is een kans dat de slalom verkeken is. Dat zou dik zonde zijn. (baal baal baal)
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

mmm

ik zou bijna me werk opbellen "kuche kuche hoest proest, ik ben ziek! ik kan as zondag niet werken! de rest vd week wel hoor, kuche kuche proeest proest"

hebben de andere zich wel optijd opgegeven? voor de slalom dus
Image

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Re: meeting

Post by Rob GT »

tank driver wrote:Hey mede AX`ers ik zou ook graag willen komen maar ik moet dan wel helemaal uit vlissingen komen :? das wel ver rijden. ookal heb ik een diesel en haal ik de 900 km net op 1 tank :!: Maar gaan er ook andere mensen uit zeeland??? kunnen de zeeuwen dan ergens af spreken bij, bergen op zoom of Rosendaal of zo. ik ben nog niet zo lang lang lid maar ik zou er graag eens naar toe gaan. en waar is het verzamel punt dan presies waar iedereen af spreekt. (voor dat we elkaar mislopen ben niet zo bekend in`t noorden) :wink:


Ik geloof dat qo1z (hierboven) toch nog een half dagje wilde komen, en die komt ook uit Zeeland... (kan ie meteen mijn velgen meenemen)

Tussen 9 en half 10 lijkt me een goed plan Sander!
Image

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

inschrijven doet niemand dus kan op de dag zelf net als vorig jaar. toen moes je je ook een week van tevoren inschrijven.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Re: meeting

Post by q01z »

Rob GT wrote:Ik geloof dat qo1z (hierboven) toch nog een half dagje wilde komen, en die komt ook uit Zeeland... (kan ie meteen mijn velgen meenemen)


dat ben ik idd nog van plan..
maar ik moet wel om 4uur terug zijn hier, dus uiterlijk om 2uur weg daar.. dat schiet vast niet op!

bovendien moet ik nog uitzoeken met welke auto..
Image

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

2 uur weg is prima kan je nog meedoen met slalommen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

tankdriver

naar lelystad

Post by tankdriver »

oke dan, ik ga :D maar kan iemand mij ook vertellen waar iedereen af spreekt? dan kom ik daar ook gewoon naar toe. iemand anders nog meerijden die geen vervoer heefd?? kan altijd.

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

ik kom ook ff kijken denk ik ...
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

tankdriver

Post by tankdriver »

Sander wrote:Laten we afspreken bij de macdonalds in lelystad die is wel makkelijk te vinden. Het begint wel vroeg trouwens 9 uur dus dat wordt vroeg op. Maar het begin is toch niet zo boeiend dus wat dachten jullie tussen 9 uur en half 10 bij de mac


waar is die mac presies ik ben er nooit geweest. kan iemandme dat uit leggen?

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

tankdriver wrote:
Sander wrote:Laten we afspreken bij de macdonalds in lelystad die is wel makkelijk te vinden. Het begint wel vroeg trouwens 9 uur dus dat wordt vroeg op. Maar het begin is toch niet zo boeiend dus wat dachten jullie tussen 9 uur en half 10 bij de mac


waar is die mac presies ik ben er nooit geweest. kan iemandme dat uit leggen?



zoek de grote boom!
Image

Eriks
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 830
Joined: SunJul27, 2003 2:15:57 PM
Location: Arnhem

Post by Eriks »

Komen er ook nog vrouwen en/of vriendinnen mee?

Mijn vriendin wil misschien mee. Ze is de hele week al ziek terwijl dit "onze" week zou worden. Ook al niet samen op vakantie geweest namelijk :cry: :cry: !

Ze wil misschien mee komen.

Locked