Oftewel: van Zaltbommel naar Woudrichem.
Vanaf 13:00 verzamelen we op de Waalkade in Zaltbommel. Net buiten de waterkering is een mooi parkeerplekje waar we kunnen parkeren:
klik!
200 meter verderop zit Grand Cafe de Verdraagzaamheid voor een kop koffie.
Voor de vette frituurhap waar sommige forumleden aan zijn verslaafd is het even het naastgelegen poortje door.
Hier wordt een kaartje met de tourrit uitgedeeld. Na de koffie en het gebruikelijke geklets start de tourrit om 14:00 uur.
Na een mooie tocht met een tussenstop zal de tourrit eindigen in Woudrichem, een historisch vestingstadje.
Bij het verkennen vandaag zag ik dat er meerdere, niet al te grote, parkeerplaatsen in en rond het centrum zijn. Bij een wat grote opkomst is er de kans dat we wat verspreid raken.
Woudrichem is redelijk toeristisch en heeft cafe's, restaurants en eettentjes voor wie dat wil.
Graag aangeven of je mee wilt rijden!
Houden we hieronder het lijstje bij.
Heb je je ingeschreven maar is er toch iets tussengekomen dat je niet kunt. Geef het dan ook even door. Staan we straks niet voor niks te wachten.
Oh, ik rij voorop.
Denk dat de meeste clubleden dan wel weten dat het tempo niet al te hoog zal liggen en geen enkele AX bang hoeft te zijn om de aansluiting te missen

Tijdens de proefrit vandaag geen één stoplicht gezien bedenk ik mij nu.
Ja natuurlijk ga ik mee!
- Rio97 - Anne & Rogier - AX GT
- Henk Bats - Corrie & Henk - AX carb
- Mba - Michel - AX
- Losroyos - Roy - AX GTI
- q01z - Marc - AX GTW
- AlexanderB - Alexander - AX "GT"
- cedderzz - Ceddric - AX volcane aanhanger
- Drake - Chris - AX 16v
- citrofenwick - Fenwick - AX GT
- Denny - Denny - AX Sport
- axfirst1992 - familie Edwin - AX First