Het was misschien niet juist om te zeggen dat er een 'Belgisch' en 'Nederlands' interieur is.
Het interieur van mijn Belgische GTI is iets anders gestikt (donkerder geloof ik) dan alle Nl GTI's die ik al gezien heb.
Die van jouw ziet er ook zo uit denk ik. Ik weet het wel niet zeker.
Ik heb wel beide interieurs liggen, dus ik kan wel een close-up foto nemen. Normaal geraak ik deze week nog wel eens in mn garage. Dan neem ik er eentje om te tonen wat ik wil zeggen.
motor zit er terug in en kan er opnieuw tegen aan. volgende week mss de skirts erop en de stickers en hopelijk dan de keuring. ben benieuwd of hij door de keuring geraakt met de saxo achteras en met nieuwe saxo dempers.
Ondertussen eens verder gezocht naar een 2de ax om terug op te bouwen. Mijn oog is gevallen op een AX sport. Ik heb een gevonden in frankrijk maar nog niet kunnen gaan bekijken. hij staat niet echt bij de deur. Nu mijn vraag wat is de richtprijs van een sport met 120000km en een defecte versnellingsbak volgens de verkoper. Ik heb geen idee wat je hiervoor mag vragen.
dit is de foto die bij de advertentie stond jammergenoeg geen fotos van interieur gezien.
Ondertussen eens verder gezocht naar een 2de ax om terug op te bouwen. Mijn oog is gevallen op een AX sport. Ik heb een gevonden in frankrijk maar nog niet kunnen gaan bekijken. hij staat niet echt bij de deur. Nu mijn vraag wat is de richtprijs van een sport met 120000km en een defecte versnellingsbak volgens de verkoper. Ik heb geen idee wat je hiervoor mag vragen.
dit is de foto die bij de advertentie stond jammergenoeg geen fotos van interieur gezien. En ik heb ook mijn twijfels of het wel gaat over deze op de foto.
spijtig juist vernomen dat de sport al verkocht is. verder zoeken dus. Moest er iemand een sport te koop weten staan laat het me weten ik heb er wel iets voor over.
ik neem aan dat het gelukt is met de achteras?
ziet er net een nieuwe uit , vind het fantastish te zien hoe de gti verwend word:)
wat de kostprijs van een sport betreft heeft echt met de staat temaken
ik heb 500 en 750 voor mijn sportjes betaald , maar die waren dan ook in vergevorderde staat , veel roest , motor en heel wat andere onderselen die stuk zijn of hun beste tijd hebben gehad.
voor een originele non rally sport in tamelijke staat denk ik toch +- 2000 a 2500
rally axsjes vind je nog regelmatig in belgie en nederland , maar dan is 9 op 10 met barsten en scheuren in de kas