Browny wrote:Ik ben nu druk bezig banden uit te zoeken, het oog is gevallen op Dunlop SP Fast Response in 185-55-14.....
Nog goede idee-en?
dat zijn toch die waar bas ook op rijdt? of reed die op SP1..
maar dat zijn ZALIGE banden...
ik rij op Vredesteijn hitracks oid.. lekker voor dagelijks, maar niet bij sportief.. worden snel warm en verliezen dan de stijfheid vd wang (oppervlak gaat niet smeren, maar de wang wordt slap waardoor je je accuraatheid kwijt bent)
Eerst even finetunen, maar dan wil ik eigenlijk wel een keertje op de bank, want ik ben er heilig van overtuigd dat het vermogen een stuk hoger ligt dan bij Henk.
Browny wrote:Eerst even finetunen, maar dan wil ik eigenlijk wel een keertje op de bank, want ik ben er heilig van overtuigd dat het vermogen een stuk hoger ligt dan bij Henk.
Waarschijnlijk wacht ik met het op de bank zetten totdat de bank van Jeroen is geïnstalleerd bij Nard en ik vermoed dat dat ook nog wel even kan duren.
Zomaar op de bank om alleen een uitdraai te krijgen vind ik een beetje nutteloos, laat er dan iemand bij zijn met verstand van zaken die ook nog een beetje kan adviseren wat te doen met de ontsteking. Daar valt op de bank namelijk nog eea mee te optimaliseren, dat is op straat wat lastig afstellen.
Nard is druk bezig met het Renard 'PS' (Produit Spécial) hok.
Binnenkort nog de brug verhuizen en dan is het zo ongeveer klaar om in gebruik genomen te worden. Veel van de onderdelen voor 'oude' auto's zijn al verhuisd.
Neem aan dat Jeroen's vermogensbank dan ook richting Beneden-Leeuwen kan.
Tja... we hebben een soort open uitnodiging van Nard na ons uitmuntende gedrag bij de MMS meeting ... toch?
p.s.: Maarruh... als ik het goed begrijp zit je K-DFi er dus in?
En heb je nu dus een K-DFi gestuurde motor?
Kun je daar (al) wel iets van merken?