dat waren ook de plannen voornamelijk Denny!denny wrote:marc.
Eerst een goed betrouwbaar blok. De rest kan later . Geloof me ik ben er onderhand wel achter hoe frustrerend een niet goed draaiende motor is
Marc aka q01z, GTI '92, Twingo 1.5 '12, GSA 1.3, C5 2.0Break
Moderator: webmasters
vandaag ff een wat langere testrit gemaakt...
moest namelijk bij mn ouders 2 bomen verwijderen
heenweg lekker rustig gereden, gaat goed! behalve dan dat als je een tijd dezelfde snelheid rijd en daarna gas wil geven de auto redeijk bokt, ik denk dat de bougies dr vuil van worden..
op de terugweg het laatste stuk wel even goed getrapt, ff lekker op de limiet door de polder, genieten vd gladde (natte + modderige) wegen en gebruik maken van het glijdend vermogen van een AX
moet zeggen, doet het goed! de olietemp loopt snel op naar 110gr, maar komt daar gewoon niet boven.. wel spetterd hij er aardig wat uit, voornamelijk uit het oliepeilstok-gat (peilstok blijft niet zitten) waardoor het niet meer zo mooi onder de kap is als dat het was..
bij mn ouders nog wel ff paar sfeerplaatjes geschoten, omdat het kan..
en mn vader wilde ook nog ff in het beeld lopen...
verder nog een plaatje vd spetters onder de kap.. maar dat zie je niet echt terug op de foto eigenlijk
moest namelijk bij mn ouders 2 bomen verwijderen
heenweg lekker rustig gereden, gaat goed! behalve dan dat als je een tijd dezelfde snelheid rijd en daarna gas wil geven de auto redeijk bokt, ik denk dat de bougies dr vuil van worden..
op de terugweg het laatste stuk wel even goed getrapt, ff lekker op de limiet door de polder, genieten vd gladde (natte + modderige) wegen en gebruik maken van het glijdend vermogen van een AX
moet zeggen, doet het goed! de olietemp loopt snel op naar 110gr, maar komt daar gewoon niet boven.. wel spetterd hij er aardig wat uit, voornamelijk uit het oliepeilstok-gat (peilstok blijft niet zitten) waardoor het niet meer zo mooi onder de kap is als dat het was..
bij mn ouders nog wel ff paar sfeerplaatjes geschoten, omdat het kan..
en mn vader wilde ook nog ff in het beeld lopen...
verder nog een plaatje vd spetters onder de kap.. maar dat zie je niet echt terug op de foto eigenlijk
owh en omdat hopelijk de GTW binnenkort mn dagelijkse auto is.. is een radio toch wel handig maar waar laat je die, als je belangrijkere metertjes op de plek van je radio hebt?
het afwerkrandje van deze radio kan ik ff nergens vinden.. net als de ISObekabeling die erbij hoort.. (heb ik volgens mij ooit in de GTI laten zitten die nu van Vincent is.. dus misschien dat Vincent of Aad dat nog heeft? )
speakers + bekabeling heeft de auto zoiezo nog niet, dus dat moet ik ook nog ff verzorgen, die zijn gelukkig uiteraard wel voorradig!
het afwerkrandje van deze radio kan ik ff nergens vinden.. net als de ISObekabeling die erbij hoort.. (heb ik volgens mij ooit in de GTI laten zitten die nu van Vincent is.. dus misschien dat Vincent of Aad dat nog heeft? )
speakers + bekabeling heeft de auto zoiezo nog niet, dus dat moet ik ook nog ff verzorgen, die zijn gelukkig uiteraard wel voorradig!
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Bekend plekje
Hier heeft in het verleden vaker een rode GT gestaan.
Marc, mooi dat het toch steeds beter gaat met de GT-W.
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
Die stenen staan er toch alweer een tijdje? en er was weinig coniferen van over, al is de huidige heg aan de bierweg ook goed op weg, toch marc?Joost wrote:beter als die coniferenrij!
perfecte radioplek !
met afwerkrandje zal het helemaal super staan !
(ps. marc, mag ik een keer mijn jvc-radio in je ax testen?) dat lukt niet in de 206..
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Re: Marc Bomer aka q01z GTWeber 1.6 '92, GT '92
't is officieel, ik heb geen vertrouwen (meer) in de huidige technische staat vd GTW
over de staat van de motor viel al te twisten, gezien de olielekkage naar buiten toe.. (ik vermoed nog steeds gewoon de kleppendekselpakking, maar moed/motivatie ontbreken bij mij om hieraan te beginnen + hoeveelcarterdruk heb je dan eigenlijk wel als overal de olie tussendoorgeperst wordt (oliedrukmetertje geeft 2bar bij stationair en tot 7bar bij volgas, bij een olietmp van 110gr)
maar nu, de auto reed al meer als een week een beetje zoekerig, gewoon beetje als een boot.. geen goede rebound op de dempers, af en toe door de veren heenslaan voor mn gevoel...
Net vloog ik bijna uit de bocht terwijl ik ±70 reed achter een berlingo, in een bocht waar ik ook al met ±100 uitgekomen ben zonder moeite zit een kleine bump in die bocht waardoor ik er bijna uitstuiterde! auto reageert echt niet lekker!
verder hoor ik nu sinds een paar dagen een gekloenk uit ik vermoed de aandrijfas.. wat hij nog nooit gedaan heeft... en staat mijn stuur opeens weer scheef
net ff beetje op de neus en achterkant van de auto staat drukken.. het geheel beweegt allemaal een beetje als een pudding waarbij de koets ook de volledige torsiestijfheid kwijt lijkt te zijn
eigenlijk zou dit dus moeten betekenen dat ik nu vanavond heel goed ga kijken naar wat er mis is..
maar ik denk dat het gaat betekenen dat ik marktplaats eens ga afstruinen en de GTW in de schuur zet
over de staat van de motor viel al te twisten, gezien de olielekkage naar buiten toe.. (ik vermoed nog steeds gewoon de kleppendekselpakking, maar moed/motivatie ontbreken bij mij om hieraan te beginnen + hoeveelcarterdruk heb je dan eigenlijk wel als overal de olie tussendoorgeperst wordt (oliedrukmetertje geeft 2bar bij stationair en tot 7bar bij volgas, bij een olietmp van 110gr)
maar nu, de auto reed al meer als een week een beetje zoekerig, gewoon beetje als een boot.. geen goede rebound op de dempers, af en toe door de veren heenslaan voor mn gevoel...
Net vloog ik bijna uit de bocht terwijl ik ±70 reed achter een berlingo, in een bocht waar ik ook al met ±100 uitgekomen ben zonder moeite zit een kleine bump in die bocht waardoor ik er bijna uitstuiterde! auto reageert echt niet lekker!
verder hoor ik nu sinds een paar dagen een gekloenk uit ik vermoed de aandrijfas.. wat hij nog nooit gedaan heeft... en staat mijn stuur opeens weer scheef
net ff beetje op de neus en achterkant van de auto staat drukken.. het geheel beweegt allemaal een beetje als een pudding waarbij de koets ook de volledige torsiestijfheid kwijt lijkt te zijn
eigenlijk zou dit dus moeten betekenen dat ik nu vanavond heel goed ga kijken naar wat er mis is..
maar ik denk dat het gaat betekenen dat ik marktplaats eens ga afstruinen en de GTW in de schuur zet
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Re: Marc Bomer aka q01z GTWeber 1.6 '92, GT '92
Wel heel erg jammer Marc dat het niet wil lukken met de GTW, sterkte gewenst van deze kant.
Groetjes, Henk
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
Re: Marc Bomer aka q01z GTWeber 1.6 '92, GT '92
Gewoon weer naar mij luisteren