Inmiddels een minuut of 15 thuis. Ouders keken iewat raar op van het vest, maar voor de rest niet echt boeiende dingen. Fotos komen nog.
Voor de mensen de eerste filmronde: toen zat er geen kaartje in...
zo, ik ben (zonder kvs problemen) weer prima thuis aangekomen nou weet ik alleen nogsteeds niet of het aan de dop lag of dat ik m dr gewoon niet goed op gedraaid had.. ik weet t ook niet meer.. nja, op zoek naar een originele dop, dan is het probleem sowiso opgelost
also, met 40-50 kg minder banden achterin ook geen aanlopers meer, mja, als ik voortaan niks meer kan meenemen... toch ff aanpassen nog
Er waren nog mensen die wat wilden fotosoepen met fotos voor een grote line-up foto. Stuur mij even een PeeBee met je mailadres, dan stuur ik de originele fotos even.
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Laurent wrote:Inmiddels een minuut of 15 thuis. Ouders keken iewat raar op van het vest, maar voor de rest niet echt boeiende dingen. Fotos komen nog.
Voor de mensen de eerste filmronde: toen zat er geen kaartje in...
WAAAAAAAAAT???? Lekker dan!!!
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Tja, mijn huidige computer hangt onder tafel en daar zit een klepje dat je open moet maken om er een kaartje in te doen. Maar omdat ie hangt doe ik hem ook weer dicht, past allemaal prima, maar blijft hij wel weken zitten omdat ik het niet door heb.
Inmiddels is het filmpje klaar met uploaden, na 4x gefaald te hebben, waaronder vannacht, toen ik om 1 uur keek was ie op 75% en daarna is de computer blijkbaar in slaapstand gegaan
Hij zal hier verschijnen.