maar dat is weer goed nieuws, was het dan toch echt nodig?
kvs-lucht in auto ook al verholpen ? dat is een stuk belangrijker dan de koppeling ivm giftige dampen.
Ik zal het onthouden!
Alleen is de koppeling vijf jaar geleden al vervangen.
Eerder zal de koppakking aan de beurt zijn denk ik. Inmiddels ruim een ton aan km's levenservaring.
Nog even wachten dus op een excuus om iets met het blok te kunnen gaan doen.
Mijn dremel lenen?
Kun je iets subtieler de pijpjes afzagen
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
maar die kachelradiateur zag er dus helemaal niet slecht uit
net als die vorige die er ook nog veels te kort in zat om lek te zijn
ik heb nu een van de doorgezaagde pijpjes gebruikt om de slangen onder de kap aan elkaar te verbinden --> even helemaal geen kachelradiateur.
kijken hoe het dan ruikt in de auto...
Mind you dat die graf lucht nog een heel tijdje in je auto blijft hangen.
een klein jaar nadat ik mn TGS kachelradlek had gerepareerd was ik nog bang dat ie onverkoopbaar was vanwege de Luft. Zat helemaal in de vloer en interieur getrokken. Ondanks dat het een weekje uit heeft kunnen waaien buiten de auto.
Wat het meest hielp was grietje (met bijbehorende bloemetjesgeurtjes en parfummetjes) er in rond te laten rijden
degene wrote:
Wat het meest hielp was grietje (met bijbehorende bloemetjesgeurtjes en parfummetjes) er in rond te laten rijden
Elsje gefeliciteerd nog een keer met je koppeling he, haha. Go JWillem
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Het maakt niet uit hoe je het doet (al monteer je een haardroger op de plaats van je interieur fan) je MOET voorruit ontwaseming hebben in de zin van een warme luchtstroom.