
Marc aka q01z, GTI '92, Twingo 1.5 '12, GSA 1.3, C5 2.0Break
Moderator: webmasters
Het schijnt dat Dibert (CitroVille) op zolder nog ergens zo'n Cituning CX neus moet hebben liggen... of de ronde koplampen.Rio97 wrote:Ga ik ondertussen hard sparen (en vooral zoeken) naar een zwarte CX bumperlip
Geil! En dan natuurlijk ook zo'n klimrekje op de achterruit!
Kom ook maar eens een stukje sprinten tegen Nard's CX Rogier! (ca. 230pk en inmiddels al 230km/u geklokt op gps..)
@q01z: je komt er wel!
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
de veer die standaard ervoor zorgt dat je gasklep naar '0' terugkomt is bij de Webers vaak niet sterk genoeg.. je ziet bij heeeeeeel veel auto's met weber carbs daar een extra veer op zitten, die heb ik helaas kwijt gemaaktPgoddijn wrote:... Het zal eens niet je eigen fout zijnq01z wrote:Het gas bleef daar dus hangen.......


Dus het IS je eigen schuldq01z wrote:de veer die standaard ervoor zorgt dat je gasklep naar '0' terugkomt is bij de Webers vaak niet sterk genoeg.. je ziet bij heeeeeeel veel auto's met weber carbs daar een extra veer op zitten, die heb ik helaas kwijt gemaaktPgoddijn wrote:... Het zal eens niet je eigen fout zijnq01z wrote:Het gas bleef daar dus hangen.......



Tuurlijk, en anders sleuteltje omdraaienElsje wrote:sjonge, da's een snelheid
is dat nog wel aan te remmen?


vandaag weer heen/weer gereden met de GTW.. en op de terugweg geconcludeerd dat hij toch echt niet best liep..
thuis nogmaals geprobeerd af te stellen en weer heen/weer naar Goes gereden (boodschappen).. liep ondertussen gewoon weer K..
thuis geconcludeerd dat er toch echt wat fout moest zijn..
instelling nog maar es nagelopen, maar daar niets in gevonden...
ontsteking dan?
ontstekingshuis gedemonteerd.. en jawel! die is dus inwendig stuk... hoop ijzerslijpsel en rommel.. asje draait zonder weerstand..
andere ontsteking van een sport had ik niet, wel van een GT (andere vervroegingskromme) maar daarmee loopt hij wel heel netjes!
alleen niet echt een vermogens gevoel...

ik denk wel dat deze een beetje overdreven is qua pk's enzo,
0-100 7.3s
pk's 122pk aan de kruk..
dat geloofk gewoon niet, zou wel leuk zijn

