Jan Bos aka Bossie (AX GT '89, 2x AX GT '90)
Moderator: webmasters
Uitlaat staat zeker mooi. Hij komt net niet onder de bumper vandaan en staat heel beschaafd. Alleen klinkt hij niet zo Het demperdeel van m'n Cituning-demper is bijna eens zo lang
Als we het geluid zat worden, dan hangt de andere er zo weer onder.
Ik heb al gereden met de gordels, naar de januari meeting. Ze zitten prima. Het is alleen even wennen dat er geen rol-gedeelte in zit en je dus aardig vast in je stoel zit, maar dat went snel genoeg.
Als we het geluid zat worden, dan hangt de andere er zo weer onder.
Ik heb al gereden met de gordels, naar de januari meeting. Ze zitten prima. Het is alleen even wennen dat er geen rol-gedeelte in zit en je dus aardig vast in je stoel zit, maar dat went snel genoeg.
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
Wat een heerlijk klusweer vandaag Maar voordat de AX aan de beurt was, eerst even met de Picasso langs Carglass. Er zaten alweer 4 sterretjes in de voorruit. Aangezien de Picasso over een 2 weken zal worden ingeleverd, eerst de ruit maar even laten repareren.
Toen was de AX aan de beurt. Eerst de vloermat van de kofferbak op maat gemaakt. Er moesten wat gaten gemaakt worden voor de poten van de kooi en de gordelpunten.
Daarna maar eens bezig met het hemeltje.
Zo heb je er 1
En zo heb je er 2
En zo ziet het er uit
Wat zijn die Koni Cup dempers toch heerlijk kort
Toen was de AX aan de beurt. Eerst de vloermat van de kofferbak op maat gemaakt. Er moesten wat gaten gemaakt worden voor de poten van de kooi en de gordelpunten.
Daarna maar eens bezig met het hemeltje.
Zo heb je er 1
En zo heb je er 2
En zo ziet het er uit
Wat zijn die Koni Cup dempers toch heerlijk kort
Hoe willen zij hem dan plaatsen? Omgedraaid, naar boven is er niet genoeg ruimte. Aan de voorkant van de draagarmen plaatsen kan ook niet, want daar is de afstand tussen de bouten groter. Zoals hij nu zit, maakt hij gebruik van de bocht in de middenpijp waarmee deze over de stabistang gaat.Browny wrote:Jan, Marc en Bas hebben het idee dat je draagarmbrug verkeerd om zit.
Naar voren wil je hem ook niet hebben. Als je dan iets raakt, zal de brug niets meegeven en de kracht van de impact vol doorgeven aan de draagarmen.
Naar achteren kom je bij de 106 zeker niet weg bij de uitlaat. Ipv. een bochtje in de uitlaat heb je zeker een bocht in de stabistang zitten waardoor deze over de uitlaat heen loopt.
Naar achteren kom je bij de 106 zeker niet weg bij de uitlaat. Ipv. een bochtje in de uitlaat heb je zeker een bocht in de stabistang zitten waardoor deze over de uitlaat heen loopt.
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
In de foto hierboven zit de aansluiting op de draagarm behoorlijk momentvast doorgelast. Dat kan wel wat drukkrachten opnemen.
Persoonlijk zou ik mij daar niet zoveel zorgen over maken.
Persoonlijk zou ik mij daar niet zoveel zorgen over maken.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage