Het laatste stukje uiterlijke tuning van de smart is er nu ook:
Een mooi setje nieuwe velgen
En met 25.000 km verder en eigenlijk geen problemen behalve welke bij aankoop bekend waren, vind ik hem best betrouwbaar ook. En met 1 op 20 ook zuinig.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Onder de weersomstandigheden heeft het niet echt geleden Gelukkig
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Pgoddijn wrote:
17 inch als dit de echte Brabus-velgen zijn... Anders zijn het replica's van 15 inch, of niet dan?
Eerste gedeelte is goed, als het echte brabusjes geweest waren was het 17 geweest.
Maar mijn replica's zijn 16 inch 15 vond ik echt te klein en 17 te groot.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).