Aangezien mijn hoedenplank volloopt met ruiterwisservloeistof als ik achter sproei, is het nodig dat ik een sproeikopje plaats, want die zit er op dit moment niet meer.
-Het slangetje is gevonden en er zit nog een stukje afgebroken sproeikopje in (sproeikopje=ding op je achterklep)
Bij de dealer een nieuw kopje besteld voor 5,50 alleen om deze te monteren zou het fijn zijn als mijn plafondbekleding een stuk los kan zodat ik het makkelijker kan monteren.
(nu kan ik er wel tussen met mijn hand, maar niet ver genoeg)
Hoe moet dit? de handvaten losmaken? of wat anders:)?
plafondbekleding loshalen
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- AX liefhebber
-
- Archivaris
Het makkelijkst is overigens om vanaf de achterklep te beginnen en met twee handen vlak op de hemel (tussen hemel en dak) rustig naar beneden drukken... Het beste is eigenlijk met twee mensen om vouwen te voorkomen.
Terugplaatsen kan overigens zonder lijmen (al is hij dan heel soms wat gehoorig maar niet storing (vindt ik)). Gewoon de handvatten en zonnekleppen weer vastschroeven en hij blijft zitten.
Terugplaatsen kan overigens zonder lijmen (al is hij dan heel soms wat gehoorig maar niet storing (vindt ik)). Gewoon de handvatten en zonnekleppen weer vastschroeven en hij blijft zitten.
-
- AX liefhebber