Roy Aka Losroyos - Citroen ZX 1.6 Image
Moderator: webmasters
Je moet je ook niet van het stuur afduwen, dan beweegt je lichaam zich de verkeerde kant op. Je moet aan het stuur gaan trekken, dan creeer je meer druk op je rempedaal.Ceristimo wrote:Maareh, een AX kán dus wel goed remmen? Ik moet het rempedaal met twee voeten en me afduwend aan het stuur door de bodem heentrappen en dan verminderd de auto een beetje vaart... Dacht dat dat normaal was, maar niet dus?...Hmmm...
... in de hoop dat de naafmoer aanwezig is ...Bossie wrote:Je moet je ook niet van het stuur afduwen, dan beweegt je lichaam zich de verkeerde kant op. Je moet aan het stuur gaan trekken, dan creeer je meer druk op je rempedaal.Ceristimo wrote:Maareh, een AX kán dus wel goed remmen? Ik moet het rempedaal met twee voeten en me afduwend aan het stuur door de bodem heentrappen en dan verminderd de auto een beetje vaart... Dacht dat dat normaal was, maar niet dus?...Hmmm...
C5 Break 1.8i 16V (2001) 285.000km
C3 ph.2 1.2I 3-cil. 60kW (2015) 28.000km
Land Rover Lightweight FFR (1982) 28.000km
Gesloopt na 10 jaar trouwe dienst: AX 1.1i ph.2 First Impression ORGA 6315 (1994, kenteken 1995) 244.866km
C3 ph.2 1.2I 3-cil. 60kW (2015) 28.000km
Land Rover Lightweight FFR (1982) 28.000km
Gesloopt na 10 jaar trouwe dienst: AX 1.1i ph.2 First Impression ORGA 6315 (1994, kenteken 1995) 244.866km
Ik vond het verschil tussen de GTI en de GT remmen anders nog best groot. De GTI remmen waren een stukje bijteriger en bij normaal gebruik ruim voldoende.Browny wrote:Ik ben het daar niet helemaal mee eens. Eigenlijk remt alleen een standaard type 2 GT/diesel/Furio setje prima en een GTI setje ook, maar de rest had best wat meer remvermogen kunnen hebben.Bas_S wrote:Mwa, gewone AX hoort ook niet slecht te remmen...
Een GTI remt vanaf hoge snelheid wel beter.
Niet dat ik bij de GT klachten had trouwens...
De vraag van vandaag, Wat levert meer op, Je auto total loss laten rijden, Of hem verkopen op MP?
Andere mensen doen heel erg hun best mij auto total loss te rijden namelijk.
2 banen voor rechts af voor het stoplicht en zon oetlul met blauw platen en een ster op de motorkap red het om voor het kruispunt op de 2de baan naast me te zitten en in de bocht mij van de weg af te drukken..
Zal ik de volgende keer de auto gewoon meesturen in die van hem of kan ik dat toch beter niet doen.
(geen schade ofzo. kon uitwijken het terrein van een benzine station op)
Andere mensen doen heel erg hun best mij auto total loss te rijden namelijk.
2 banen voor rechts af voor het stoplicht en zon oetlul met blauw platen en een ster op de motorkap red het om voor het kruispunt op de 2de baan naast me te zitten en in de bocht mij van de weg af te drukken..
Zal ik de volgende keer de auto gewoon meesturen in die van hem of kan ik dat toch beter niet doen.
(geen schade ofzo. kon uitwijken het terrein van een benzine station op)
met een koud blok.. maar hij hoort niet eens naar die baan te gaan, je begint 2 baans voor het kruispunt, als je eraf gaat heb je 3 banen, waarom moet die dan de hele rechterbaan waar dus al iemand rijdt op?
Ga zo ff tekeningetje derbij maken is het duidelijker.
tis niet de eerste keer, ook al een keer iemand die invoegde vanuit een zij weg vanuit stilstand terwijl ik met 80 aan kom zetten (buiten-bebouwde kom)
snel ff paint..
ik doe niks verkeerd toch. rij weg op rechts blij rechts, hij rijdt weg op links en druk mij van de weg om rechts te kunnen.
Ga zo ff tekeningetje derbij maken is het duidelijker.
tis niet de eerste keer, ook al een keer iemand die invoegde vanuit een zij weg vanuit stilstand terwijl ik met 80 aan kom zetten (buiten-bebouwde kom)
snel ff paint..
ik doe niks verkeerd toch. rij weg op rechts blij rechts, hij rijdt weg op links en druk mij van de weg om rechts te kunnen.
-
- AX super weirdo
neejoh, toeter indrukken, inhalen, al de weg met je andere hand de middelvinger opstekend, en dan afsnijden en dr met 30 voor gaan rijden (grapje uiteraard)
wel zelf ook al gehad dat, toen dr zoveel sneeuw lag, iemand m dr voor gooide uit een oprit terwijl ik met 50 op de doorgaande weg reed, dat scheelde niet zoveel
wel zelf ook al gehad dat, toen dr zoveel sneeuw lag, iemand m dr voor gooide uit een oprit terwijl ik met 50 op de doorgaande weg reed, dat scheelde niet zoveel
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
-
- AX super weirdo
Gebeurt wel vaker dat soort situaties. Degene die de binnenbocht pakt is nogal enthousiast (tsja.. hij ziet natuurlijk een GTI!) en komt een op jouw baan uit. Niks aan te doen, niet iedereen heeft evenveel talent als jij, daar ga je nog wel vaker achterkomen.. anticiperenblablabla*voeghieruwrandomkoosspeespeechin*
Altijd meer PK's dan jou!