Al rijdend blijft de kachel het doen, maar sta ik stil koude lucht. Zit vandaag een andere kachel motor in. Dus die doet het in ieder geval.
Weet iemand waar ik moet kijken. Heb zo ene flauw vermoeden dat ik me koelwater maar eens bij moet gaan vullen. en ontluchten.
Voor de rest ziet het er goed uit. toch wel weer spannend Citroën rijden.
pechie.
kachel doet raar......
Moderators: denny, vtspower, webmasters
kachel doet raar......
Eens een Citroën, altijd een Citroën. kan het gewoon niet vinden in een ander merk.
En de radiateur ontlucht, en dat op een regenachtige zondag middag.... ontspannen doe ik morgen wel.
Ik moet zeggen de kachel is weer lekker warm. Alleen sluit het ontluchtnippeltje op de radiateur niet goed meer. Ik heb er even tijdelijk een gesloten systeem van gemaakt... hihihhi. komt wel weer als ik er radiateur in gooi. Wat een verschil zeg met me folg lesied.. Dit is echt tientjes werk tegen honderd eurie bij me golf....mmmm
dus we racen weer nu.
pechie.
Ik moet zeggen de kachel is weer lekker warm. Alleen sluit het ontluchtnippeltje op de radiateur niet goed meer. Ik heb er even tijdelijk een gesloten systeem van gemaakt... hihihhi. komt wel weer als ik er radiateur in gooi. Wat een verschil zeg met me folg lesied.. Dit is echt tientjes werk tegen honderd eurie bij me golf....mmmm
dus we racen weer nu.
pechie.
Eens een Citroën, altijd een Citroën. kan het gewoon niet vinden in een ander merk.