Hou er met de velg-keuze (et-waarde) ook rekening mee dat de achteras nu een stukje verder naar buiten komt. Volgens mij 1cm aan elke zijde, maar dat zou je even kunnen nazoeken, weet het namelijk niet 100% zeker.
Browny wrote:Hou er met de velg-keuze (et-waarde) ook rekening mee dat de achteras nu een stukje verder naar buiten komt. Volgens mij 1cm aan elke zijde, maar dat zou je even kunnen nazoeken, weet het namelijk niet 100% zeker.
Ok heb er al op gelet dat as iets breder staat zal ik eens na meten. Ik ga vandaag eens langs bij de bandencentrale om ze te bestellen 15inch ET20
Browny wrote:Hou er met de velg-keuze (et-waarde) ook rekening mee dat de achteras nu een stukje verder naar buiten komt. Volgens mij 1cm aan elke zijde, maar dat zou je even kunnen nazoeken, weet het namelijk niet 100% zeker.
Ok heb er al op gelet dat as iets breder staat zal ik eens na meten. Ik ga vandaag eens langs bij de bandencentrale om ze te bestellen 15inch ET20
en wat voor banden ga je daar omheen leggen?!?! ik ben heel benieuwd op welke band jij uitkomt.
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Browny wrote:195-45-15 moet gewoon passen, dat ging onder onze GT zonder problemen. (et-waarde weet ik daarvan niet en het was een trommelas)
dat past zeker, maar ik wilde eigenlijk weten wat voor merk....
vtspower wrote:mijn broer heeft die nagemaakt. ik heb hem het origineel mee gegeven en na een half uur had hij dit, past perfect.
ik zie een mooi handeltje ontstaan......