versterker kabel naar binnen krijgen?

Alles waar maar een stroom doorheen loopt (Dynamo, centrale vergrendeling, verlichting, dashboard...)

Moderators: vtspower, webmasters

Post Reply
cruel
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver
Posts: 44
Joined: ThuJan24, 2008 10:48:50 PM
Location: Nijland
Contact:

versterker kabel naar binnen krijgen?

Post by cruel »

Hallo beste axclub leden,

ik heb een vraag. heb een nieuwe ax gekocht (AX Volcane 1.1 1995) en nu wil ik graag mijn versterker inbouwen. hiervoor moet de dikke rode + draad die op de accu komt naar binnen, zodat de kabel in de kofferbak uitkomt. is hiervoor een makkelijk plaatsje waar je hem zo door heen drukt of moet ik gaan boren in het schutbord???

Please help.

Groetjes,
Marco.
Image

Terminal
AX Master
AX Master
Posts: 1408
Joined: WedFeb10, 2010 11:26:45 AM
Location: Zutphen

Post by Terminal »

Midden van het schutboard net onder je dashboard zit een doorgang voor koplamp verstelling. gezien je een type 2/3 hebt zal daar ook bij jou een doorgang moeten zitten. Dan kun je simpel een stuk isolatie weg duwen en de kabel erdoorheen drukken :) Zit precies in het midden, net boven de middentunnel.
AX 11TRE 1988

cruel
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver
Posts: 44
Joined: ThuJan24, 2008 10:48:50 PM
Location: Nijland
Contact:

Post by cruel »

Terminal wrote:Midden van het schutboard net onder je dashboard zit een doorgang voor koplamp verstelling. gezien je een type 2/3 hebt zal daar ook bij jou een doorgang moeten zitten. Dan kun je simpel een stuk isolatie weg duwen en de kabel erdoorheen drukken :) Zit precies in het midden, net boven de middentunnel.
dankjewel voor de snelle en duidelijke reactie! het is nu donker maar ga morgen gelijk aan de slag :D dankje wel
Image

cruel
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver
Posts: 44
Joined: ThuJan24, 2008 10:48:50 PM
Location: Nijland
Contact:

Post by cruel »

:( krijg het niet voorelkaar. zie vanalles (heb btw wel lampverstelling in de auto dus die kabels moeten daar ook zitten) verder dan het rubber waar de gaskabel door loopt, kom ik niet. is er misschien iemand die een foto heeft hiervan?

Alvast Bedankt
Image

Terminal
AX Master
AX Master
Posts: 1408
Joined: WedFeb10, 2010 11:26:45 AM
Location: Zutphen

Post by Terminal »

Koplamp verstelling door middel van een draaiknop onder je dashboard? Achter dat bakje komen dan 2 kabels uit... volg die en je hebt het gat gevonden ;)

Hij wil nog wel eens net iets onder het vloerkleed verstop zitten, en is ook best wel netjes weggewerkt als die niet in gebruik is!
AX 11TRE 1988

degene
AX Master
AX Master
Posts: 1253
Joined: TueOct13, 2009 1:25:50 AM
Location: Delft

Post by degene »

Heb laatst een draadje langs de gaskabel gelegd.
De huls rondom de kmtellerkabel wilde niet meewerken. Dat gaatje voor de koplampverstelling was een beetje ver en kon er niet lekker bij. En langs de gaskabel ging prima. Hulsje eraf, draad erdoor. Huls erover gepropt.

Post Reply