Happytree [306 1.6 Break '00]
Moderator: webmasters
Haha, ja op de fotos zijn mijn nieuwe Kumho's KU31's te zien wat weer een stuk beter stuurt
Verder heb ik het standaard spul vervangen voor!!!!!!!: standaard spul sandtler schijven en ferrodo primeur blokken.
Zaterdag is er vrijrijden @ zandvoort en ga ik kijken hoe die zich houd op het circuit ik heb er zin in.
Verder heb ik het standaard spul vervangen voor!!!!!!!: standaard spul sandtler schijven en ferrodo primeur blokken.
Zaterdag is er vrijrijden @ zandvoort en ga ik kijken hoe die zich houd op het circuit ik heb er zin in.
Geen gps gebruik dit keer, wel weet ik dat hij @ 120 2km afwijkt van de gps. verwacht ook niet dat hij 216 echte kilometers loopt maar dat hij makkelijk over de 200 gaat was me wel duidelijk
Als ik naar de ring ga zal ik even op de gps kijken.
Verder bevallen de bandjes weer prima! de wang is niet stug dat is misschien een nadeel, maar ik verkies grip boven stuur precisie en dat is weer prima.
Verder ben ik zaterdag richting zandvoort vertrokken met de illusie dat het droog zou worden. Onderweg hadden we al door dat het zou blijven regenen, eenmaal aangekomen was er een grote teleurstelling...... er was een Opel Astra al zijn olie verloren over 1/2 van de baan.....
Na een paar sessies werd er langzaam iets harder gereden als stapvoets, dus heb ik 1 sessie gekocht.
Heel voorzichtig begonnen, was toch wel even wennen, nieuwe remmen, nieuwe banden, voor het eerst met die auto op het circuit, in de regen, en hier en daar nog olie op de baan.
Uiteindelijk ging het prima, maar mezelf niet echt gepusht had al snel door dat olie glad is
Aangezien het echt glad was op de baan, en het weer ook niet alles was besloten voor het eerst met vrijrijden maar 1 sessie te rijden en te wachten op een droge middag.
Ik heb een kort filmpje gemaakt die ik vanavond nog even zal uploaden.
http://www.youtube.com/watch?v=k78IbtYFAJc
Als ik naar de ring ga zal ik even op de gps kijken.
Verder bevallen de bandjes weer prima! de wang is niet stug dat is misschien een nadeel, maar ik verkies grip boven stuur precisie en dat is weer prima.
Verder ben ik zaterdag richting zandvoort vertrokken met de illusie dat het droog zou worden. Onderweg hadden we al door dat het zou blijven regenen, eenmaal aangekomen was er een grote teleurstelling...... er was een Opel Astra al zijn olie verloren over 1/2 van de baan.....
Na een paar sessies werd er langzaam iets harder gereden als stapvoets, dus heb ik 1 sessie gekocht.
Heel voorzichtig begonnen, was toch wel even wennen, nieuwe remmen, nieuwe banden, voor het eerst met die auto op het circuit, in de regen, en hier en daar nog olie op de baan.
Uiteindelijk ging het prima, maar mezelf niet echt gepusht had al snel door dat olie glad is
Aangezien het echt glad was op de baan, en het weer ook niet alles was besloten voor het eerst met vrijrijden maar 1 sessie te rijden en te wachten op een droge middag.
Ik heb een kort filmpje gemaakt die ik vanavond nog even zal uploaden.
http://www.youtube.com/watch?v=k78IbtYFAJc
haha, ik wil stuurprecisie en grip. Lijkt wel of geen enkele straatband aan die eisen gaat voldoen. Iedereen is lyrisch over deze band op bv rallye.nl maar ik ben bang dat ze een enorme flater gaan slaan met mijn suspensiesetup.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Er wordt wel meer over verschillende banden verkondigd. De Sjoko's schijnen in 15 en 16 inch een drama te zijn, maar in 14 inch bevallen ze mij prima.denny wrote:Die staan helemaal bekend om het gebrek aan staven ijzer in de wang.
Maar ik wil ze graag allebij eens proberen. kijken wat mij het beste bevalt.
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
welke maat velgen heb jij denny?? Ik ben ook op zoek tocht geweest, maar ik ga voor de vredestein sportrac3 195/45R15. Die worden geprezen door de stugge wang, grip op droog en ook op nat. Alleen maken we kennelijk veel kabaal...denny wrote:Die staan helemaal bekend om het gebrek aan staven ijzer in de wang.
Maar ik wil ze graag allebij eens proberen. kijken wat mij het beste bevalt.
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
ik weet het.... maar mijn velgen zijn zo gaaf!!!!denny wrote:Vincent,
Alles groter dan 14inch is weggegooid geld bij een AX he .
Dus 14 inch en 13 inch op slicks
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
-
- AX super weirdo
- Posts: 4781
- Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
- Location: Delft
Michelin pilot sx GT, die zitten nu voor onder de first en zijn knettershard. Maar ik maak je blij met een dode mus gezien ze die helaas al jaren niet meer maken.denny wrote:haha, ik wil stuurprecisie en grip. Lijkt wel of geen enkele straatband aan die eisen gaat voldoen.
De enige die mij wel redelijk bevielen waren de dunlop sp sport 01 (als het om 195-55-14 gaat).
De yokodrama's heeft peter onder zijn ax in 14" en dat is niet meer dan een matige band.