Roy Aka Losroyos - Citroen ZX 1.6 Image
Moderator: webmasters
Miss als het nodig is voor april voor de apk nog een keer doen.
Als er genoeg intresse enzo is. lijkt me wel leuk.
Misschien dan alleen even een auto tegelijk bij de garage zodat de buren nog normaal kunnen parkeren maar aldoende leert men. weet ook niet of ze het heel erg vonden. maar goed.
Alles is goed verlopen. en ik vond het ook heel gezellig wel weer nieuwe dingen geleerd ook zoals
- Check eerst waar je ruitensproeiervloeistoflijding uitkomt voor je hem gebruikt
- Zorg dat je remleidingen op voorrad hebt
- Test je remmen als je net klaar bent (niet als je met 50 op een rotonde afgaat)
- einddemper monteren heb je 3 man voor nodig
- zorg dat je genoeg te eten hebt.
- heb altijd schroefjes bij de hand.
- kijk probeer en leer.
Als er genoeg intresse enzo is. lijkt me wel leuk.
Misschien dan alleen even een auto tegelijk bij de garage zodat de buren nog normaal kunnen parkeren maar aldoende leert men. weet ook niet of ze het heel erg vonden. maar goed.
Alles is goed verlopen. en ik vond het ook heel gezellig wel weer nieuwe dingen geleerd ook zoals
- Check eerst waar je ruitensproeiervloeistoflijding uitkomt voor je hem gebruikt
- Zorg dat je remleidingen op voorrad hebt
- Test je remmen als je net klaar bent (niet als je met 50 op een rotonde afgaat)
- einddemper monteren heb je 3 man voor nodig
- zorg dat je genoeg te eten hebt.
- heb altijd schroefjes bij de hand.
- kijk probeer en leer.
-
- AX super weirdo
yep, die van mij komt dus n cm of 5 tekort naar t sproeikopje, en toen kwam de hele zooi *in* de auto naar beneden, ipv dat het op t achterraam sproeide..Losroyos wrote:- Check eerst waar je ruitensproeiervloeistoflijding uitkomt voor je hem gebruikt
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
- Zo eerste lange rit met de Devil pijp,
Middenpijp = ( ) = Sebring. Nu is het Middenpijp = ( 0 = Devil dus dat past wel op elkaar.
Dat was het wel weer ff. Zaterdag aanwezig
Mooi laten zitten die trekhaak. Kan altijd van pas komen. Helemaal als achterop komend verkeer niet heeft gezien dat jij effe met je teen op 't rempedaal drukte en ineens stil stond: Dan heb jij heel weinig schade want je trekhaak vangt 't op...
Maareh, een AX kán dus wel goed remmen? Ik moet het rempedaal met twee voeten en me afduwend aan het stuur door de bodem heentrappen en dan verminderd de auto een beetje vaart... Dacht dat dat normaal was, maar niet dus?...Hmmm...
Maareh, een AX kán dus wel goed remmen? Ik moet het rempedaal met twee voeten en me afduwend aan het stuur door de bodem heentrappen en dan verminderd de auto een beetje vaart... Dacht dat dat normaal was, maar niet dus?...Hmmm...
Jij bent precies een Franse auto. Mooi en onverslijtbaar volgens de reclamespot.
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot.
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot.