ik heb achter mijn linker koplamp [ja echt links] een roest GAT dus niet een klein gaatje, maar een echt gat, dat ook een beetje doorloopt in mn zijwand. [dus in het zijpaneel, waar dat grote rechthoekige gat zit zodat je bij de kabels kan]
hoe hard gaan ze daar om gillen bij de APK? moet ik daar even iemand zn laskunsten op laten uiten? ik heb het al wel bewerkt dus verder roesten zal het niet zo snel doen..
Th3CLoR3 wrote:Mijn AX is daar ook roestig.... Hij heeft altijd binnengestaan
Altijd binnenstaan is ook niet h?t beste, in tegenstelling tot wat velen denken. In de winter als het lekker nat is buiten en jij plaatst je wagen in je (ik vermoed) onverwarmde garage dan kan datgene wat vochtig is geworden niet zo makkelijk drogen met als gevolg dat het na zoveel tijd wel eens kan gaan roesten. Als je wagen buiten staat of onder de carport dan kan de wind er nog aan, in de garage waait t niet h? Het beste is natuurlijk een verwarmde garage (heb ik natuurlijk niet )
Om op het onderwerp terug te komen,Ik heb in mijn documentenmap
een complete voorkeuring zitten speciaal voor de Citro?ns.Dus als er lief-
hebbers zijn.mail me maar.want het is te groot om hier te plaatsen.
41 jaar bij Citroën gewerkt en dus nu met pensioen
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
het is misschien een beetje lastig te zien, mar dit is dus LINKSvoor. en het gat loopt door in de zijwand, met een beetje creatieve geest kan je wel indenken hoe het er uit hoort te zien? Met behulp van eigen ogen/AX
dit is overigens wel het enige wat ik serieus vind.. de rest doe ik nix aan iig :S jah hameriten
Eerst het gat binnen spuiten met Tectyl dan een plaatje pas maken en
met parkers of popnagels erover zetten en dichtkitten.daarna Tectyl over
het geheel.
41 jaar bij Citroën gewerkt en dus nu met pensioen
Gerard Maas wrote:Eerst het gat binnen spuiten met Tectyl dan een plaatje pas maken en met parkers of popnagels erover zetten en dichtkitten.daarna Tectyl over het geheel.
gebeurd! nou maar hopen dat de garage even veel verstand heeft van auto's keuren als u dan keuren ze m vast wel goed..
zo`n gat had ik ook in mijn 1990 dieseltje van de steenslag enzo,
in latere modellen zitten mooie plastike schermen onder het blik,
en nu blijft het heel gelukkig.
misschien passen wat van die schermen ook wel op een ouder model, als je ze vinden kan op de sloop