Groetjes, Henk
Moderators: Rock's, webmasters
Het is niet van Ross2Black wrote:Heb nog überhaupt niet gezocht.
Ik kan nu wel roepen "iets van Diana Ross" maar dat schiet niet op. Echt, ik heb geen idee.
Ik laat deze aan Rio97 of Degene of wie dan ook die de moeite neemt even te zoeken...
Waarom ben jij zo goed?2Black wrote:Zeg Henk... zonder te gaan zoeken naar een antwoord...
Zie ik daar Phil Lynott (zanger, bassist, tekstschrijver van Thin Lizzy) met die basgitaar?
O... dat Gary Moore was overleden had ik niet meegekregen. Verdorie, die was toch ook hooguit iets in de 60 dan?Henk Bats wrote:Ik vond na afgelopen weekend, overlijden van Gary Moore, ...
Cover is van Thin Lizzy het is een BBC uitgave. Oh ja Moore is maar 58 jaar geworden en overleden in Spanje op zijn vakantie adres aan een hartstilstand.2Black wrote:O... dat Gary Moore was overleden had ik niet meegekregen. Verdorie, die was toch ook hooguit iets in de 60 dan?Henk Bats wrote:Ik vond na afgelopen weekend, overlijden van Gary Moore, ...
1,5 week geleden was er een mooie documentaire over Thin Lizzy op de BBC(4) en dus is momenteel Phil Lynott extra herkenbaar.
Maar die foto van jou herken ik niet als Lizzy-cover, is het dan een Gary Moore plaat?