Happytree [306 1.6 Break '00]
Moderator: webmasters
Zo vandaag had ik een dagje vrij van school dus de 106 kon wat aandacht krijgen.
Hij moest gewassen worden, alcantara van de bestuurders stoel netjes maken en de bougies vervangen.
Bougies waren zo gepiept en waren nodig aan vervanging toe.
gister het volgende gekocht:
Een lint remover en daar vandaag even mee aan de slag gegaan en het leer weer mooi ingevet met het volgende resultaat:
Voor:
Na:
Hij moest gewassen worden, alcantara van de bestuurders stoel netjes maken en de bougies vervangen.
Bougies waren zo gepiept en waren nodig aan vervanging toe.
gister het volgende gekocht:
Een lint remover en daar vandaag even mee aan de slag gegaan en het leer weer mooi ingevet met het volgende resultaat:
Voor:
Na:
Moooi 106 Jordi!!! Prachtding
Dat pluizenapparaat werkt ook goed zeg. Nice
Dat pluizenapparaat werkt ook goed zeg. Nice
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Het interieur is op de bestuurdersstoel na erg netjes netter als de buitenkant zelfs, alleen moet de pookknop even vervangen worden voor een origineel exemplaar en moet er nog een anderen radio in.
Van buiten is hij best netjes, staat goed in de lak nergens grote beschadigingen, skirts zitten er netjes op, alleen beide deuren heb wat kleine deukjes die ik er misschien in het voorjaar uit laat halen.
Dat alcantara zal op de duur wel weer pluisjes vertonen, maar nu was het wel heel erg dus ben blij dat ik de boel even geschoren heb
Van buiten is hij best netjes, staat goed in de lak nergens grote beschadigingen, skirts zitten er netjes op, alleen beide deuren heb wat kleine deukjes die ik er misschien in het voorjaar uit laat halen.
Dat alcantara zal op de duur wel weer pluisjes vertonen, maar nu was het wel heel erg dus ben blij dat ik de boel even geschoren heb
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
-
- AX super weirdo
- Posts: 4781
- Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
- Location: Delft
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
Heeft sjakie die van jou gekocht?!?!?Happytree wrote:De AX is weg maar niet ver weg dus zal af en toe nog mogen sleutelen/aaien/rijden (hoop ik )
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
denk het wel, Sjakie zei iets op facebook over een GTI gekocht hebbende zijndev.andriessen wrote:Heeft sjakie die van jou gekocht?!?!?Happytree wrote:De AX is weg maar niet ver weg dus zal af en toe nog mogen sleutelen/aaien/rijden (hoop ik )
Lekker dicht bij huis verkocht Jordi En wel hier blijven idd.
Daar stond ik gister 1 uur in de nacht langs de A2.....
Lampje van de KVS temperatuur aan en het wijzertje in het rood, toen de verwarming voluit gezet(was goed warm) en rustig de vluchtstrook opgezocht, uitgestapt en de kap open gedaan, radiateur was koud dus ik verdacht de thermostaat al, ANWB gebeld en die hebben hem verwijdert en kon door naar huis.
Vandaag de nieuwe thermostaat gemonteerd, en de auto gestart maar na even warm worden ging het lampje weer branden..... aangezien er eigenlijk niet echt wat miss kon zijn heb ik hem laten lopen tot de thermostaat open ging, en die ging netjes open.
Vervolgens gaan denken en Fenwick even gesproken, het moest eigenlijk wel een temperatuur sensor zijn. Nadat ik de auto opnieuw had laten draaien en de meters in het rood stonden, de boel uitgezet en de stekken van de sensor in mijn thermostaathuis losgehaald, zonder resultaat, in het blok zelf zat ook nog een sensor met een enkel draad, na die losgetrokken te hebben zakte de tempratuurmeter naar een normale waarde en bleef het lampje branden(stekker los), gelukkig had de onderdelenboer hem liggen en kon ik hem monteren en was alles weer in orde
Lampje van de KVS temperatuur aan en het wijzertje in het rood, toen de verwarming voluit gezet(was goed warm) en rustig de vluchtstrook opgezocht, uitgestapt en de kap open gedaan, radiateur was koud dus ik verdacht de thermostaat al, ANWB gebeld en die hebben hem verwijdert en kon door naar huis.
Vandaag de nieuwe thermostaat gemonteerd, en de auto gestart maar na even warm worden ging het lampje weer branden..... aangezien er eigenlijk niet echt wat miss kon zijn heb ik hem laten lopen tot de thermostaat open ging, en die ging netjes open.
Vervolgens gaan denken en Fenwick even gesproken, het moest eigenlijk wel een temperatuur sensor zijn. Nadat ik de auto opnieuw had laten draaien en de meters in het rood stonden, de boel uitgezet en de stekken van de sensor in mijn thermostaathuis losgehaald, zonder resultaat, in het blok zelf zat ook nog een sensor met een enkel draad, na die losgetrokken te hebben zakte de tempratuurmeter naar een normale waarde en bleef het lampje branden(stekker los), gelukkig had de onderdelenboer hem liggen en kon ik hem monteren en was alles weer in orde
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact: