Vincent aka v.andriessen 1.6 GTI
Moderator: webmasters
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
Woensdag bij de Batsjes geweest! Wat is het daar toch altijd een warm welkom!!
Michel heeft voor mij een kruissleutelstuurslot waar mijn drie stekkerige aanlsuiting op paste (want die is dus anders dan de drie stekkerige aansluiting die er eigenlijk bij hoort) aangepast op de sleutel die ik al had...
wat is die kerel handig met hele kleine pietepeuterige frutsel zeg...
Terwijl Michel bezig was heb ik de voorraad kast leeg gevroten De reuze mergpijpen waren heerlijk corry!!! Bedankt dat je mij ouwe verslaving weer heb wakker gemaakt
In de vrieskoud alles nog even geinstalleerd en hij deed het prima!!
Ik heb weer één sleutel die op alle deuren (dat zijn er maar twee...) past!
(en op het stuurslot natuurlijk) De kachel doet het zoals altijd dus zit ik er lekker warm bij.
Alhoewel.... Ik reed vandaag van werk naar huis... langzaam aan... echt lekker warm werd ie niet.... Misschien koelt ie te goed?? Of staat mijn motor te rijk afgesteld... hmmm KDFI??? hmmm... toch wel handig....
hmmm.... sparen..... hmmm geen slecht idee.... hmmm... binnenkort sinterklaar en kerst.... hmmmm.......
Michel heeft voor mij een kruissleutelstuurslot waar mijn drie stekkerige aanlsuiting op paste (want die is dus anders dan de drie stekkerige aansluiting die er eigenlijk bij hoort) aangepast op de sleutel die ik al had...
wat is die kerel handig met hele kleine pietepeuterige frutsel zeg...
Terwijl Michel bezig was heb ik de voorraad kast leeg gevroten De reuze mergpijpen waren heerlijk corry!!! Bedankt dat je mij ouwe verslaving weer heb wakker gemaakt
In de vrieskoud alles nog even geinstalleerd en hij deed het prima!!
Ik heb weer één sleutel die op alle deuren (dat zijn er maar twee...) past!
(en op het stuurslot natuurlijk) De kachel doet het zoals altijd dus zit ik er lekker warm bij.
Alhoewel.... Ik reed vandaag van werk naar huis... langzaam aan... echt lekker warm werd ie niet.... Misschien koelt ie te goed?? Of staat mijn motor te rijk afgesteld... hmmm KDFI??? hmmm... toch wel handig....
hmmm.... sparen..... hmmm geen slecht idee.... hmmm... binnenkort sinterklaar en kerst.... hmmmm.......
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Gewoon doorsparen en dan een mailtje sturen!v.andriessen wrote:Of staat mijn motor te rijk afgesteld... hmmm KDFI??? hmmm... toch wel handig....
hmmm.... sparen..... hmmm geen slecht idee.... hmmm... binnenkort sinterklaar en kerst.... hmmmm.......
Heb hier een bijzonder compleet uitgevoerde en geheel voor de AX op maat gemaakte K-DFi achter het huis staan!
Met winterbanden!
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Misschien omdat het buiten -7 °C is en je koeling in dezelfde setting staat als afgelopen zomer?v.andriessen wrote:langzaam aan... echt lekker warm werd ie niet.... Misschien koelt ie te goed??
Tijd voor de wintergril!
Kartonnetje uitknippen en aan de voorkant ongeveer 2/3 van je radiateur afschermen tegen de huidige Siberische poolwinden.
Maar als je net een leuk excuus hebt gevonden voor Kdfi heb ik niets gezegd
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
dan heb jij dus niets gezegdRio97 wrote:Misschien omdat het buiten -7 °C is en je koeling in dezelfde setting staat als afgelopen zomer?v.andriessen wrote:langzaam aan... echt lekker warm werd ie niet.... Misschien koelt ie te goed??
Tijd voor de wintergril!
Kartonnetje uitknippen en aan de voorkant ongeveer 2/3 van je radiateur afschermen tegen de huidige Siberische poolwinden.
Maar als je net een leuk excuus hebt gevonden voor Kdfi heb ik niets gezegd
ik moet toch die 1000euro recht lullen, als het ook met een stukje karton kan
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Ik hou 'm in de gaten JanBossie wrote:Henk, kijk maar uit, volgens mij zit Vincent achter Corry aan en wil hij die handige jongen er ook bij hebben
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
Grote nokkenstok, kop vlakken voor meer compressie... motortje is zo warm, zelfs met deze vrieskouv.andriessen wrote:Alhoewel.... Ik reed vandaag van werk naar huis... langzaam aan... echt lekker warm werd ie niet.... Misschien koelt ie te goed?? Of staat mijn motor te rijk afgesteld... hmmm KDFI??? hmmm... toch wel handig....
hmmm.... sparen..... hmmm geen slecht idee.... hmmm... binnenkort sinterklaar en kerst.... hmmmm.......
Altijd meer PK's dan jou!
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
een vierpunts draagarmbrug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JEAH BABY!!!!!!Rooney wrote:Ziet er goed uit, en wat heb je nog meer? Mis nog een update
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
Het systeem is zowiezo lekker, maar ik denk wel dat ie een beetje rijk staat afgesteld... en dat is niet zo heel lekker voor je cilinderwanden...Pgoddijn wrote:Wat een onzin allemaal. Rij eerst maar eens met je huidige systeem, is allang beter dan het standaard systeem. En als het niet goed loopt dien je de boel even na te lopen, het zal vast niet moeilijk te vinden zijn... En sla kerst lekker over, desnoods allebei
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Vincent wat ziet die GTI er uberbruut uit
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
kicken hè!! Ik word er steeds blijer van!!grietje wrote:Vincent wat ziet die GTI er uberbruut uit
Thanks
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
-
- AX driver
- Posts: 37
- Joined: TueDec28, 2010 11:07:42 PM
- Location: Axel zeeuws vlaanderen
- Contact:
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
ja en nu zitten ze weer vast thanks hè!!CitroCin wrote:Jeetje Vincent. Zitten nou al je bougies los?
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
nieuwe kop gekocht...... met een beetje geluk gaat er 145pk uit komen!! met een 1.6 onderblok.
Ding is geflowed, heeft titanium klepveren en klepschotels, kleppen zijn ingesleten en er ligt een 277 graden nokkenas in.
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.