Browny wrote:Ik kom met de 306, in de 106 past de motorkap niet zo lekker.
Edit: ivm wat onverwachte problemen met de nieuwe xsara van m'n zwager kom ik morgen toch met de 106. Motorkap ligt bijna op m'n achterhoofd, maar ach, tis maar een klein stukje
Euh, een 106 is toch 4cm langer dan een AX?
Ik heb een keer een motorkap en een linker portier in m'n dieseltje opgehaald in Groningen en dat paste prima hoor. (Kleppie en deuren gewoon dicht).
Kwestie van de motorkap met een zijkant eerst via de achterklep naar binnen schuiven en dan in de auto draaien, zodat 'ie in de breedte ligt. Past echt zonder problemen.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Zo weer thuis na een lange maar super gezellige middag.
@ Marco: Thnx voor de uitlaat.
@ Rogier: Thnx voor de bumper die je mee had en de knipperlichtjes.
@ Bas: Gezellig dat je de anwb uinodigde maar dat afslepen had nou ook weer niet gehoeven
@ Iedereen: Thnx voor de gezellige middag, Voor de gene die ik nog niet gesproken heb volgende keer maar weer.
Miss mooi voor je bureaublad achtergrond. groot zat
Het was alle twee de keertjes weer gezellig. Ik moest helaas halverwege dus even weg, maar m'n zwager z'n xsara doet het iig weer. (waarschijnlijk lucht in de brandstofleiding door het wisselen van het brandstoffilter bij de grote beurt)
wij hebben ons ook zeer vermaakt! leuk om eindelijk weer eens wat andere axjes te zien en te horen... en wat een genot om weer zo'n stuk in de GTR te mogen cruisen, op de terugweg ook nauwelijks snelweg gezien, wel veel kronkelende weggetjes met bochtjes en van alles heb me wel vermaakt!
op de terugweg ook nog een nieuwe mini cooper S zitten pesten, een paar keer na een verkeersdrempel tot de 120 achter m blijven plakken
hoi
was wel erg gezellig en druk. heel veel nieuwe mensen gezien.
Nog bedankt voor de wieldoppen. mijn wielen nog zwart (zal wel ff duren)
spuiten en de doppen poetsen.
gr vin
Mijn verlanglijstje?
de rest van de ax wat ik nog heb liggen verkopen.
deze week me mercedes sprinter L2H2 ophalen.
Browny wrote:Bas was zijn versnellingsbak vergeten, die lag nog thuis.
De bak was boos door het gebrek aan aandacht. Bas geeft al jaren z'n liefde vooral aan het motorblok. De bak was het nu definitief beu.
Wel humor van die versnellingsbak om het zo in het openbaar duidelijk te maken.