Simpele vraag... Past de rembekrachtiger en HRC van een Saxo zo 1 op 1 op een AX? Of kun je die hele plaat overschroeven waar de pendalen opzitten?
Viel me laatst op dat een Saxo eigenlijk met veel minder kracht op het rempendaal remt. Ook niet zo gek omdat ik rondom Saxo remmerij heb maar nog de originele 1.1i bekrachtiging.
Hoofdremcylinder en Bekrachtiger Saxo op AX
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Hoofdremcylinder en Bekrachtiger Saxo op AX
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.
-
- Total admin
Ok dat is mooi. Wat is het makkelijkste? De remleidingen losmaken, de vacuumslang losmaken en dan die 4 bouten van de rembekrachtiger?
Of heel die plaat met pendalen en al overschroeven? Heb die plaat compleet liggen met bekrachtiger en HRC. Maar de aansluiting van het AX rempendaal in de bekrachtiger is dus hetzelfde als bij de Saxo?
Of heel die plaat met pendalen en al overschroeven? Heb die plaat compleet liggen met bekrachtiger en HRC. Maar de aansluiting van het AX rempendaal in de bekrachtiger is dus hetzelfde als bij de Saxo?
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.
Top, nou van de zomer als het weer lekker is gaan we daar maar is naar kijken dan. Een oude auto mag op sommige punten toch wel wat moderner aanvoelen. Dan mag hier een op.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.