master-arnie wrote:D8 ik toch ff dat ik op een AX-forum was, sorry!
nee hoor, mooie Focus.
Ik kan me heel goed voorstellen als ik mijn AX weg moet doen voor de Seat Leon, dat ik hier ook rondhang net als AX dude... Je bent hier gewoon niet weg te slaan bij de vriendenclub!
Mooie foto's man, hij ziet er nog wel wat gewoontjes uit hoor. Maar in ieder geval mooi schoon.
@brutus je gaat hem toch niet wegdoen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Onder het motto "beter een jaar te laat dan helemaal geen foto's hier een paar superslechte foto's van mijn vroegere ax (foto van een foto gemaakt bij gebrek aan een scanner )
Ax_Dude wrote: Nee, de wegentaks is in Belgi? veel goedkoper Ik betaal 344,66? PER JAAR
Belachelijke regels allemaal hier. Als straks die roetfilters goed zijn, dan is een diesel ongeveer het schoonst wat je kunt rijden aan fossiele brandstof.
Ax_Dude wrote: Nee, de wegentaks is in Belgi? veel goedkoper Ik betaal 344,66? PER JAAR
Belachelijke regels allemaal hier. Als straks die roetfilters goed zijn, dan is een diesel ongeveer het schoonst wat je kunt rijden aan fossiele brandstof.
en je betaald er het meest voor
het liefst had ik een BX diesel.. 1.9tzd ofzo.. niet te betalen! grom!
maar goed..
q01z wrote:het liefst had ik een BX diesel.. 1.9tzd ofzo.. niet te betalen! grom! maar goed..
ff weer on topic: Dan zou ik toch een focus kiezen!
ok ik moet toegeven.. in Zierikzee [plaatsje hier in de buur] staan 2 mega brute Focus'sen.. zou ik best willen hebben! 1tje gewoon volledige kit.. maar dan met 1.6 motortje ofzo :S en die andere is zo'n race uitvoering? in het zwart.. getint.. zwart lichtmetaal.. subtiel maar bloedlekker! staat bij de dealer..
*zeikmode aan* Ben deze voormiddag naar de keuring geweest en ja hoor-->afgekeurd Volgens de "kenners" daar op t keuringsstation stond ??n vd koplampen te hoog (yeah right, waarom stonden ze in de garage dan wel juist?) en mijn voorbanden mjaaaa dat zijn halve slicks Ik had nog gekeken vorige week, nog steeds 3.5mm profiel... Was t niet zo dat de banden aan de binnenzijde GEEN profiel meer hebben Blijkbaar heeft de vorige eigenaar de auto niet laten uitlijnen toen ie een paar nieuwe banden heeft laten leggen met het gekende gevolg Quanta Qosta? 2 Nieuwe bandjes (185/64 R14H) van Michelin (Energy) voor 200? + uitlijnen Mjaaaaaa, dure week
Ax_Dude wrote:*zeikmode aan* Ben deze voormiddag naar de keuring geweest en ja hoor-->afgekeurd Volgens de "kenners" daar op t keuringsstation stond ??n vd koplampen te hoog (yeah right, waarom stonden ze in de garage dan wel juist?) en mijn voorbanden mjaaaa dat zijn halve slicks Ik had nog gekeken vorige week, nog steeds 3.5mm profiel... Was t niet zo dat de banden aan de binnenzijde GEEN profiel meer hebben Blijkbaar heeft de vorige eigenaar de auto niet laten uitlijnen toen ie een paar nieuwe banden heeft laten leggen met het gekende gevolg Quanta Qosta? 2 Nieuwe bandjes (185/64 R14H) van Michelin (Energy) voor 200? + uitlijnen Mjaaaaaa, dure week
ik heb medelijden met je! best zonde idd
beetje onnodige kosten zo... ik hoop dat ik dr morgen zonder door kom!
Even dit: binnenkort ben ik misschien niet meer ax-loos Kan een grijze 5-deurs krijgen, 1.1 tje met kapotte distributieriem, bouwjaar weet k nog niet. Nadeel is wel dat ie meer dan 200km verder staat Iemand een idee hoe ik die bak hier kan krijgen? Slepen is geen optie!
Ax_Dude wrote:Even dit: binnenkort ben ik misschien niet meer AX-loos Kan een grijze 5-deurs krijgen, 1.1 tje met kapotte distributieriem, bouwjaar weet k nog niet. Nadeel is wel dat ie meer dan 200km verder staat Iemand een idee hoe ik die bak hier kan krijgen? Slepen is geen optie!
Ax_Dude wrote:Even dit: binnenkort ben ik misschien niet meer AX-loos Kan een grijze 5-deurs krijgen, 1.1 tje met kapotte distributieriem, bouwjaar weet k nog niet. Nadeel is wel dat ie meer dan 200km verder staat Iemand een idee hoe ik die bak hier kan krijgen? Slepen is geen optie!