Joost de Ruiter (1100 Cabrio '89, C3 1.6 16V, C5 2.0 16V)
Moderator: webmasters
-
- AX super weirdo
- Posts: 4586
- Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
- Contact:
AUW,....... dit is echt kl*te, ik hoop voor je dat de verzekering betaald.
(ik zag gisteren bij de locale Suzuki dealer dat er na een windhoos een hele rij bouw hekken op een 10-tal wagens was gewaaid.........auw)
sterkte.
(haal die blije banaan voorlopig maar even weg !)
(ik zag gisteren bij de locale Suzuki dealer dat er na een windhoos een hele rij bouw hekken op een 10-tal wagens was gewaaid.........auw)
sterkte.
(haal die blije banaan voorlopig maar even weg !)
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
Shit man. Dat is echt kl*te. Tis wel mooi weg te halen denk ik. Maar dit zou ik wel laten doen. Aan de andere kant wees blij dat het nu gebeurd. Nu kon nog een deel van de klap opgevangen worden door je voordempers.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
vanmiddag heb ik netjes de hemel uit de ax gehaald, (een erg makkelijk klusje)
de schade aan het dak is goed zichtbaar van binnen
de hoek zelf zit verscholen achter een balk, dus dat wordt een schade herstelling van buiten af.
savonds nog met een schadehersteller gesproken, het kan behoorlijk financieel meevallen, ik ben dus heel benieuwd wat er voor mijn ax te redden valt.
in ieder geval moet dak en zijkant een nieuw laklaagje ontvangen.
de schade aan het dak is goed zichtbaar van binnen
de hoek zelf zit verscholen achter een balk, dus dat wordt een schade herstelling van buiten af.
savonds nog met een schadehersteller gesproken, het kan behoorlijk financieel meevallen, ik ben dus heel benieuwd wat er voor mijn ax te redden valt.
in ieder geval moet dak en zijkant een nieuw laklaagje ontvangen.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
-
- AX Master
- Posts: 1979
- Joined: TueJul01, 2003 1:53:44 AM
- Location: Hoogeveen (Drenthe)
- Contact:
Hier in Hoogeveen leven we ook met je mee hoor
Dit is echt VET BALEN Veel succes met de reparatie en het verhalen van je schade
Greetz Martin
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
Zo vandaag de taxatie gehad van mijn GT
total loss
nee hoor dat is mijn andere GT die ik vandaag heb gekocht
De auto is 1750 waard en de reparatie kosten worden geschat op 1400 euro
nu nog de vraag of antwoord wie gaat er betalen, (ondanks dat ik het zou mogen weten) is het mij ook nog onduidelijk
Over de GT die ik heb gekocht vandaag, die heb ik voor de onderdelen gekocht, dus wie weet heb ik strakke wat in de aanbieding. (ja foto's volgen zekers nog!)
total loss
nee hoor dat is mijn andere GT die ik vandaag heb gekocht
De auto is 1750 waard en de reparatie kosten worden geschat op 1400 euro
nu nog de vraag of antwoord wie gaat er betalen, (ondanks dat ik het zou mogen weten) is het mij ook nog onduidelijk
Over de GT die ik heb gekocht vandaag, die heb ik voor de onderdelen gekocht, dus wie weet heb ik strakke wat in de aanbieding. (ja foto's volgen zekers nog!)
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
Nou ik ben weer door de apk,
voor de zekerheid maar effe een setje standaard achterlichten gemonteerd. (en dat is nodig!!!)
remslangen als adviespunt, (ivm een binnen de grenzen vallende remdrukverschil) en mondeling advies mijn remcilinders voor gangbaarder maken
het verhaal van de koplampspoilertjes (booskijkers) het mag dus gewoon NIET! behalve als ze aan de carroserie vast zitten (dus niet aan de lampen) dus stel je zet een spoilertje vast met een schroef aan je motorkap niets aan de hand maar met dubbelzijdig tape (of ruiten kit ) op de lamp zelf is foute boel
de controle van het zichtsveld wordt uitgegaan van het einde van de Wisserarm en dan een A4tje dwars erboven.
helaas heb ik een rechte bx wisser die dus een stukje langer is.
gevolg een zonneband is dan fout!.
hoe komt het dat alles nog op mijn auto zit:
ze kijken naar de zonneband owwww die kan er zo af (voor steekproef) heb je dus een betere band dan heb je pech.
en over die booskijkers ik heb hem maar niet verteld dat die met ruitenkit vast zitten anders kon ik een apk gewoon vergeten
voor de zekerheid maar effe een setje standaard achterlichten gemonteerd. (en dat is nodig!!!)
remslangen als adviespunt, (ivm een binnen de grenzen vallende remdrukverschil) en mondeling advies mijn remcilinders voor gangbaarder maken
het verhaal van de koplampspoilertjes (booskijkers) het mag dus gewoon NIET! behalve als ze aan de carroserie vast zitten (dus niet aan de lampen) dus stel je zet een spoilertje vast met een schroef aan je motorkap niets aan de hand maar met dubbelzijdig tape (of ruiten kit ) op de lamp zelf is foute boel
de controle van het zichtsveld wordt uitgegaan van het einde van de Wisserarm en dan een A4tje dwars erboven.
helaas heb ik een rechte bx wisser die dus een stukje langer is.
gevolg een zonneband is dan fout!.
hoe komt het dat alles nog op mijn auto zit:
ze kijken naar de zonneband owwww die kan er zo af (voor steekproef) heb je dus een betere band dan heb je pech.
en over die booskijkers ik heb hem maar niet verteld dat die met ruitenkit vast zitten anders kon ik een apk gewoon vergeten
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
-
- AX Master Spammer
- Posts: 2744
- Joined: WedJan28, 2004 1:33:23 PM
- Location: Fijnaart (West Brabant)
- Contact:
Joost wrote:
de controle van het zichtsveld wordt uitgegaan van het einde van de Wisserarm en dan een A4tje dwars erboven.
helaas heb ik een rechte bx wisser die dus een stukje langer is.
gevolg een zonneband is dan fout!.
dit snap ik niet helemaal;
als je wisser in rustpositiestaat komt tie toch niet hoger uit ook al is tie langer?
En al tie helemaal recht staat (in het midden) kan je er zowiezo geen A4tje boven houden
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)