Niet geheel zeker of ik kan,
maar als ik kom neem ik alle spullen die ik nog heb liggen van de AX in de schuur mee, want die MOETEN WEG, en als niemand ze wilt gaat het allemaal de container in. (zit dan midden in verhuizing namelijk dus alles moet weg)
Terminal wrote:Zoals als het er nu naar uitziet niet aanwezig...
Vriendin moet afdansen, toen ik zei dat ik toch naar de meeting wou toen werd ze boos
Ow? Dus zij wordt wèl boos als je niet mee gaat naar haar dans-gedoe en jij mag niet boos worden als jij (daardoor) niet naar de leukste meeting van Nederland kan/mag? Tsss... typisch vrouwen...
Ik durf eigenlijk niet te komen (maar wil het toch eigenlijk wel): de witte staat nu al zo lang stil dat 'ie inmiddels mosgroen is , ben er niet optimistisch over om de GTI-Volcane aan al dit winterse geweld bloot te stellen en de Nissan-AX is een beetje zielig sinds 24 dec. 2010.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
raoel wrote:3 auto's en geen die de rit overleeft.. klinkt bekend...
Naja, m'n GTI-Volcane zal de rit vast wel overleven hoor. Maar die staat niet op winterbanden, dus daar wil ik liever niet zo'n eind mee rijden.
Wat betreft de witte: zie onderschrift.
En over de groene: daar heeft 1-of-andere t*ringdebiel op 24 dec. 2010 een flinke deuk in 't rechter portier gereden bij wegrijden van 'n parkeerplaats. (hetgeen mij meteen doet herinneren: iemand nog een rechter portier over? Kleurcode moet ik nog ff opzoeken.)
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!