wie kent deze auto
deze heb ik net gekocht is er iemand die de geschiedenis heeft en de sleutels want die zijn er ook niet bij alvast bedankt gr joost
http://kentekens.axclub.nl/index.php?pa ... 09&km=true
nieuw ax help sleutels weg wie kent de auto??
Moderator: webmasters
-
- Archivaris
Is die AX zo slecht dan? In de tijd dat de AX van Chantelle (wolfje) was was de AX nog erg netjes meen ik mij te herinneren...
Overigens waat met het slopen van deze AX wel wéér een Nederlndse AX GT carb ten onder (gelukkig zijn er ook nog zoveel over... weet er zo gauw nog 3...)
Kom je overigens wel ín de auto? zo ja, als je dan het achterklepslotje kan demonteren kan ik je zo het sleutelnummer geven (zal je alleen wel even langs moeten komen...). Als het achterklepslot tenminste hetzelfde is als de rest van de sloten...
Overigens waat met het slopen van deze AX wel wéér een Nederlndse AX GT carb ten onder (gelukkig zijn er ook nog zoveel over... weet er zo gauw nog 3...)
Kom je overigens wel ín de auto? zo ja, als je dan het achterklepslotje kan demonteren kan ik je zo het sleutelnummer geven (zal je alleen wel even langs moeten komen...). Als het achterklepslot tenminste hetzelfde is als de rest van de sloten...