Volgensmij is een Furore standaard een 1.1 hoor. Of ik zit er helemaal naast dat kan ook.Frieda wrote:op mijn kentekenbewijs staat AX Furore E2, 2 deurs, 700 kg, kentekenbewijs afgegeven op 3 jan 1994..
heb ik nu een import AX?
Hoe hard kan jouw AX?
Moderators: Rock's, webmasters
comtroleer bij onderdelen zaken of je kenteken bekend is in het systeem + auto danFrieda wrote:op mijn kentekenbewijs staat AX Furore E2, 2 deurs, 700 kg, kentekenbewijs afgegeven op 3 jan 1994..
heb ik nu een import AX?
controleer orga nummer en doe een geboorte check
en uiteindelijk is alles 100% import in nederland zit de fabriek niet
en /ontopic wat doet dit
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
sja, ik begon er niet over hoor.. lekker vriendelijk..Joost wrote:comtroleer bij onderdelen zaken of je kenteken bekend is in het systeem + auto danFrieda wrote:op mijn kentekenbewijs staat AX Furore E2, 2 deurs, 700 kg, kentekenbewijs afgegeven op 3 jan 1994..
heb ik nu een import AX?
en uiteindelijk is alles 100% import in nederland zit de fabriek niet![]()
en /ontopic wat doet ditvraagje hiero
-
arnie
- AX super weirdo

Zo bedoelde hij het niet. Anders had hij het wel in een ander topic gegooidFrieda wrote:sja, ik begon er niet over hoor.. lekker vriendelijk..Joost wrote:comtroleer bij onderdelen zaken of je kenteken bekend is in het systeem + auto danFrieda wrote:op mijn kentekenbewijs staat AX Furore E2, 2 deurs, 700 kg, kentekenbewijs afgegeven op 3 jan 1994..
heb ik nu een import AX?
en uiteindelijk is alles 100% import in nederland zit de fabriek niet![]()
en /ontopic wat doet ditvraagje hiero
Freude am Fahren.
-
citrofreak
- AX liefhebber

om maar weer even terug te komen op de eigenlijke bedoeling van dit topic: mijn 1.1i 4 bakje uit 1990 rijdt op de teller ongeveer 155. op de een of andere manier is het daarna gebeurt. tot die 155 trekt ie als een beer (voor een 1.1) maar als ie er is aangekomen voel je dat ie opeens inhoud. hij gaat dan gewoon niet meer harder. zal hem nog eens bergaf uitproberen. maar t gaat me toch meer om acceleratie. oja als mijn auto op de 155 zit rijdt ie nog net zo stabiel als bij 20. heel apart. qau sturen kan hij makkelijk over de 200 heb ik het idee.
pak es een hobbeltje op de snelweg en je weet wel beter. bij de 180 is het met de wegligging van een 1.1 echt wel gedaan. Ik denk dat je last heb van een zuurstof tekort. Probeer het es zonder luchtfilterhuis en luchtfilter. 
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
pas in Eindhoven drempel gereden in een woonwijk.. met de Xsara van me pa.. volledig stapvoets en nog schuren met de bodemplaat/bumbers.. ding is niet eens verlaagt ofzo [wel sport onderstelmaster-arnie wrote:Ja oke, wij hebben hier in Hveld ook van die aerodynamisch drempelsSander wrote:Als ik met 120 over een drempel rij dan ben ik dood.. die komen amper omhoog uit de weg.
hier in het dorp kan je wel vliegen gelukkig!
maar goed, we zijn
off topic het is hier niet voor niets AX caf?q01z wrote:pas in Eindhoven drempel gereden in een woonwijk.. met de Xsara van me pa.. volledig stapvoets en nog schuren met de bodemplaat/bumbers.. ding is niet eens verlaagt ofzo [wel sport onderstelmaster-arnie wrote:Ja oke, wij hebben hier in Hveld ook van die aerodynamisch drempelsSander wrote:Als ik met 120 over een drempel rij dan ben ik dood.. die komen amper omhoog uit de weg.
]
hier in het dorp kan je wel vliegen gelukkig!
maar goed, we zijn![]()
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
dat ga ik mijn 1.0 ook leren! mijne trekt vanaf 115 al niet meer opBrowny wrote:met mijn 1.0i. uit 1993 heb ik eens op de a12 160 aangetikt. Maar vanaf 145 km. klimt de teller echt heel....heel......heel langzaam.
laat staan dattie de 160 zou halen!
maar volgens mij heb ik ook flinke km-teller afwijking.. anders rijd iederen opeens spontaan 105a110 op de snelweg
Die van mij (1.1 i) gaat redelijk vlot naar de 160 en van daar kruipt ie door naar 175 maar dan houd het wel op. Ik moet eerlijk zeggen dat ik op die snelheid wel het idee had dat ie uit elkaar zou trillen. (Maar bij mijn vorige auto (suzuki alto) had ik dat al bij de 110 (best indrukwekkend trouwens dat je met die 800cc moter 135 km/h kan))
- Joris
- AX Master Spammer

Jammer dat die viaduct er toen aankwam anders...TTF wrote:tjah die van mij 172...
en dat duurt lang tot de 120 is nog wel te doen maar daarna.. gaat het erg langzaam...
ooit eens met joris 260 gereden... in een 911.. en dat trok ongeloovelijk hard naar de 250 ..onverstelbaar snel...
Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79
-
arnie
- AX super weirdo

Foei! Stelletje Heidennen! je mag niet harder als 120Th3CLoR3 wrote:Jammer dat die viaduct er toen aankwam anders...TTF wrote:tjah die van mij 172...
en dat duurt lang tot de 120 is nog wel te doen maar daarna.. gaat het erg langzaam...
ooit eens met joris 260 gereden... in een 911.. en dat trok ongeloovelijk hard naar de 250 ..onverstelbaar snel...
Freude am Fahren.